مدیرکل آموزش و پرورش البرز خبر داد:

ثبت سفارش کتب‌درسی پای‌اولی‌ها از امروز

کرج(پانا)- ثبت سفارش اینترنتی کتب درسی دانش آموزان پایه اول از امروز در البرز آغاز می شود.

کد مطلب: ۱۱۹۵۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
ثبت سفارش کتب‌درسی پای‌اولی‌ها از امروز

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، سالار قاسمی با اعلام این خبر گفت: ثبت سفارس کتب درسی پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم از امروز یکشنبه ۶ تیرماه آغاز می‌شود و از اواسط شهریورماه فرایند توزیع کتاب‌ها از استان به مدارس صورت می‌گیرد.
قاسمی ادامه داد: از امروز دانش‌آموزان پایه‌های اول، هفتم و دهم می‌توانند پس از ثبت نام در مدرسه با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی irtextbook.ir، سفارش کتاب درسی خود را ثبت کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان به نحوه توزیع کتاب ها اشاره کرد و گفت: از اواسط شهریورماه فرایند توزیع کتاب‌ها از استان به مدارس صورت می‌گیرد؛ توزیع کتاب‌ها فقط از طریق مدارس انجام می‌گیرد و امسال به دلیل شرایط کرونایی در کشور از همکاری کتابفروشی‌ها بهره نمی‌بریم.
وی در خصوص ثبت سفارش کتب درسی سایر پایه ها یادآور شد: زمان ثبت سفارش کتاب درسی دانش‌آموزان میان پایه 20 فروردین ماه تا 22 خردادماه بود و تاکنون حدود 90 درصد دانش‌آموزان میان پایه (دوره ابتدایی پایه‌های دوم تا ششم و دوره اول متوسطه پایه‌های هفتم و هشتم و دوره دوم متوسطه شاخه‌های نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش پایه‌های یازدهم و دوازدهم سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کرده اند.
وی در پایان در خصوص ثبت سفارش تک جلدی کتاب های درسی ابراز کرد: بعد از آنکه ثبت نام‌های دانش‌آموزان انجام شد و آن‌ها کتاب‌های خود را در اختیار گرفتند؛ مهرماه ثبت سفارش تک جلدی کتاب‌‌ها آغاز می‌شود تا علاقه‌مندان و فرهنگیان بتوانند از این طریق کتاب‌های مدنظرشان را سفارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار