افزایش 3.7 درصدی تولید برق در نیروگاه افق ماهشهر

تهران (پانا) -نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر با تولید 360 هزار 919 مگاوات ساعت در خردادماه سال جاری مجموع تولید خود در 3 ماهه سال را با 3.7 درصد افزایش به 837 هزار 702 مگاوات رساند.

کد مطلب: ۱۱۹۵۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 3.7 درصدی تولید برق در نیروگاه افق ماهشهر

به گزارش وزارت نیرو، "فضل الله خادمی" مدیر نیروگاه افق ماهشهر با اعلام این خبر گفت: انرژی برق در استان خوزستان به‌دلیل گرمای بیش از حد و استقرار صنایع بزرگ پتروشیمی بویژه در جنوب شرق این استان از اهمیت و جایگاه مهمی برخوردار است و به همین منظور کارکنان این نیروگاه با تمرکز بر اجرای دقیق فرآیندهای نگهداری و بهره برداری توانستند در جهت تامین نیازهای مردم و صنایع گام بردارند.
وی با اشاره به تولید 360 هزار و 919 مگاوات ساعت انرژی برق در خردادماه سال جاری از افزایش 3 درصدی نسبت به خردادماه سال گذشته خبر داد.
خادمی همچنین میزان تولید 3 ماهه سال 1400 را 837 هزار 702 مگاوات ساعت اعلام کرد که این میزان 3.7 درصد بیش از مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
مدیر نیروگاه افق ماهشهر مهمترین اقدامات در راستای افزایش تولید را اجرای برنامه‌های PM و رفع محدودیت واحدهای تولیدی و اجرای تعمیرات میان دوره‌ای و اساسی عنوان کرد.
نیروگاه سیکل ترکیبی افق ماهشهر با چهار واحد ۱۶۲ مگاواتی در کیلومتر ۱۵ جاده ماهشهر- چمران احداث شده و عملیات نگهداری، تعمیرات و بهره‌برداری از این نیروگاه گازی ۶۴۸ مگاواتی توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار