مسابقه بزرگ دوچرخه‌سواری «در رکاب امام مهربانی ها» برگزار می‌شود

اصفهان ( پانا) - رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان عنوان کرد مسابقه بزرگ دوچرخه‌سواری «در رکاب امام مهربانی ها» روز جمعه 4 تیر ماه 1400 برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۹۵۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه بزرگ دوچرخه‌سواری «در رکاب امام مهربانی ها» برگزار می‌شود

میثم عرب زاده صبح امروز در نشست خبری در جمع مسولان و خبرنگاران گفت: معتقدیم دانشگاه باید در عرصه ورزش همگانی و تشویق مردم به صورت جدی ورود پیدا کند که بر این مبنا اقدام همکاران در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان را حمایت می کنیم.
بخشدار نیاسر نیز در این نشست با اشاره به اقدامات لازم برای برگزاری مطلوب این حرکت فرهنگی ورزشی گفت: معاونت سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، دهیاری مشهد اردهال و هیات دوچرخه سواری شهرستان کاشان، دانشگاه آزاد اسلامی کاشان را در انجام مطلوب و شایسته این برنامه یاری می کنند و هماهنگی های لازم صورت گرفته است.
سید حسین موسوی در ادامه گفت: این مسابقه بزرگ در ایام میلاد خجسته حضرت امام رضا علیه السلام از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح روز جمعه از جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی کاشان به سمت حرم مطهر حضرت سلطانعلی ابن امام محمد باقر علیه السلام در مشهد اردهال برگزار خواهد شد و حدود یکصد دوچرخه سوار مسافت بیش از 50 کیلومتری را رکاب خواهند زد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان نیز با تشریح اقدامات صورت گرفته گفت: این برنامه بزرگ در حقیقت یک حرکت فرهنگی و مذهبی بوده و بیش از دو ماه است که برای برگزاری مطلوب آن جلسات متعددی برپاشده است که هدف از برگزاری آن فرهنگسازی در امر ورزش همگانی و ایجاد روحیه شور و نشاط در میان فرهنگیان و مردم کاشان است.
محمد ناصحی با اشاره به جایگاه ورزش در دین مبین اسلام گفت : بنا به فرموده نبی اکرم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم عقل سالم در بدن سالم است و بر این مبنا تاکنون برنامه های متعدد از جمله میزبانی مسابقات متعدد در سطح ملی و استانی فرهنگی ورزشی طی 37 سال گذشته در این دانشگاه برگزار شده است واین نشان دهنده عزم و اهتمام مستمر دانشگاه به امر مهم ورزش است.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان ادامه داد: پیام دیگر این مسابقه که در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر 25 ژوئن ( 5 تیر) برگزار می‌شود تلاش برای کاهش آسیب های اجتماعی با اهتمام به امر ورزش است.
وی ادامه داد: آتش نشانی، فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان، پلیس راهور، شرکت باریج اسانس کاشان، و سایر دستگاه‌های مرتبط، امور ورزشی وتربیت بدنی دانشگاه آزاداسلامی کاشان را در برگزاری‌ این برنامه همراهی می کنند.
محمدرضا محققی، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی کاشان نیز با اشاره به پیشینه درخشان ورزشی این دانشگاه گفت : به تعبیر رهبر معظم انقلاب امر به ورزش امر به معروف است و بر این اساس انجام این امور فرهنگی ورزشی در برنامه های راهبردی دانشگاه جایگاه ویژه ای دارد.
مسعود سربلوکی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاداسلامی کاشان نیز گفت: به نفرات اول تا سوم این مسابقه حکم، مدال و جوایزی نفیس اهدا می شود. همچنین به میمنت میلاد حضرت امام رضا علیه السلام 8 هدیه به 8 برگزیده این مسابقه طی برپایی مراسم پایانی در مشهد اردهال با حضور مسولان با رعایت پروتکل های بهداشتی تقدیم خواهد شد.
سید علی مسعودی نیا دهیار مشهد اردهال نیز با تشکر از مسولان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: بر اساس تفاهم نامه منعقده فی مابین این دهیاری و دانشگاه برنامه های دیگر نیز در دستور کار قرار دارد که انجام خواهد شد
گفتنی است ورزشکاران علاقمند به شرکت در این مسابقه بزرگ می توانند تا صبح پنج شنبه (فردا) به مدیریت امور ورزشی و تربیت بدنی دانشگاه آزاداسلامی کاشان مراجعه و یا با شماره 09901646962 تماس بگیرند.

خبرنگار :محمدطاهانمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار