دیدار فرماندهان ارشد نظامی با سیدابراهیم رئیسی

تهران (پانا) - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان عالی رتبه نظامی در دیدار با آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، انتخاب وی به عنوان رئیس‌جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفتند.

کد مطلب: ۱۱۹۴۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار فرماندهان ارشد نظامی با سیدابراهیم رئیسی

به گزارش سپاه نیوز، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان ارشد سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، وزیر دفاع و جمعی از فرماندهان عالی رتبه نظامی کشور امروز سه‌‎شنبه با حضور در دفتر رئیس‌جمهوری منتخب، با سیدابراهیم رئیسی دیدار کردند.

فرماندهان ارشد نظامی در این دیدار ضمن تبریک پیروزی رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری بر آمادگی نیروهای مسلح برای کمک به دولت جدید و ارتقای توانمندی‌های جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف و شکل‌گیری ایران قوی تأکید کردند.

سیدابراهیم رئیسی نیز در این دیدار از ابراز محبت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان نظامی تقدیر و تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد با به کارگیری همه توانمندی‌های موجود در کشور، شرایطی بهتر از گذشته در انتظار مردم ایران باشد.

پیش از این نیز فرمانده کل سپاه پاسداران و اعضای شورای فرماندهی سپاه و همچنین فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان ارشد این نیرو در دیدارهای جداگانه با حضور در دفتر سیدابراهیم رئیسی، انتخاب وی را تبریک گفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار