گیلانی‌ها ۲۵۲ اثر به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ارسال کردند

رشت (پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان خبر داد تاکنون ۲۵۲ اثر از سوی علاقه‌مندان این استان به بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی ارسال شده است.

کد مطلب: ۱۱۹۴۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
گیلانی‌ها ۲۵۲ اثر به جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ارسال کردند

به گزارش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، اسفندیار ضیائی گفت: ۱۲۳ اثر در بخش ۹۰ ثانیه ای، ۱۱۱ اثر در بخش ملی و ۱۸ اثر در بخش پادکست از این استان به بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه‌گویی ارسال شده است.

وی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد تا دهم تیر اظهار کرد: پیش از این زمان ارائه آثار در این جشنواره تا ۱۵ خرداد اعلام شده بود که تا پایان بهار و اکنون به دلیل درخواست علاقه مندان تا ۱۰ تیر ۱۴۰۰ تمدید شده است.

ضیائی با بیان اینکه بیست‌ و سومین جشنواره بین‌ المللی قصه‌‌گویی کانون پرورش فکری شامل بخش‌ های ملی، بین‌ الملل، برترین قصه‌ های کشور، قصه زندگی من و پادکست است، اضافه کرد: این جشنواره با شعار «آینده ساختنی است» و با محورهای موضوعی امیدها و آرزوها، شادی‌ ها، غم‌ ها و ایثار و از خودگذشتگی «جهاد و مقاومت در عرصه‌های مختلف زندگی» فراخوان شده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان گیلان خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره تا ۱۰ تیرماه امسال فرصت دارند برای ثبت نام، ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

وی بیان کرد: اجرای زنده قصه‌گویی توسط دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا و مادربزرگ ها و پدربزرگ ها بخش ملی و رقابت قصه‌گویان برگزیده کشور و قصه‌گویان حرفه ای سایر کشورها بخش بین المللی این جشنواره است.

ضیائی اظهار کرد: رقابت مدرسان و قصه‌گویان حرفه ای با جایزه ویژه ۳۰ میلیون تومانی بخش برترین قصه گوی کشور، تولید فیلم ۹۰ ثانیه قصه گویی با تلفن همراه در دو محور «من و کرونا» و «دیروز غرور آفرین، فردای افتخار آفرین» بخش قصه زندگی من و قصه گویی و درباره قصه گویی و قصه های بومی و فولکلور بخش پادکست این جشنواره است.

مرحله پایانی بیست‌ و سومین جشنواره بین‌ المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با شب یلدا به صورت مجازی برگزار و برگزیدگان معرفی خواهند شد.

بیش از۵۰ هزار کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان عضویت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار