در راستای حمایت از تولید داخلی صورت گرفت

بازدید از کارگاه تولیدی اقتصاد مقاومتی خوسف، توسط کاروان زیر سایه خورشید

خوسف(پانا) ـ سفیران امام مهربانی‌ها و خدام بارگاه نورانی ثامن الائمه(ع) برای حمایت از کارگر ایرانی از یکی از کارگاه‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی شهرستان خوسف بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۴۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از کارگاه تولیدی اقتصاد مقاومتی خوسف، توسط کاروان زیر سایه خورشید

در بازدید از کارگاه‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی شهرستان خوسف که در راستای حمایت از تولید داخلی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شکل گرفت، کاروان زیر سایه خورشید از نزدیک در جریان کار این کارگاه تولیدی قرار گرفتند.
صباحی، کارآفرین کارگاه اقتصادی مقاومتی خوسف نیز در این دیدار بیان کرد: این کارگاه تولیدی در راستای فرمایشات رهبری در خصوص جهش تولید ایجاد شده است.
این کارآفرین با بیان اینکه ساخت پرچم‌های مذهبی، قاب عکس‌ها و سربندها از جمله فعالیت این کارگاه است گفت: در حال حاضر نیز پنج نفر به صورت مستقیم در این کارگاه مشغول به فعالیت هستند.
وی افزود: سایت فروشگاه اینترنتی به نشانی meshkatstore.ir نزدیک به یک هفته در عرصه تولید و فروش فعالیت دارد و امیدواریم در این مسیر فرهنگی قدم‌های خوبی برداریم.
همچنین در ادامه نیز عباسعلی بادیانی یکی از خادمان حرم رضوی گفت: اگر نگاه کارآفرینی باشد موفق می‌شوید؛ خراسان جنوبی یک استان مذهبی است و نگاه کارآفرینانه یعنی اینکه هر چه در استان‌های همجوار تولید می‌شود خروجی شما متفاوت باشد.
بادیانی تصریح کرد: از منابع و بودجه، معافیت‌های بیمه‌ای و تامین منابع ارزان قیمت کمک بگیرید و با ظرفیت صندوق کارآفرینی امید، کار خود را گسترش دهید.
وی بیان کرد: این سایت که برای کارگاه ایجاد شده باید ترویج داده شود و از فنون بازاریابی استفاده شود؛ محصولات فرهنگی وقتی موفق است که با مذاق مردم سازگار و بازاریابی شود و بر اساس خواسته مردم تولید کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار