با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران انجام شد؛

تقدیر از مدیران و مدارس سرآمد هیأت امنایی در جشنواره مدارس پویا در زیست بوم جدید

تهران (پانا) - با حضور مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از مدیران و مدارس سرآمد هیأت امنایی در جشنواره مدارس پویا در زیست بوم جدید شهرستان‌های استان تهران تقدیربعمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از مدیران و مدارس سرآمد هیأت امنایی در جشنواره مدارس پویا در زیست بوم جدید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در راستای پایش و نظارت بر جریان کلی استمرار فعالیت‌های اداره آموزش و پرورش مدارس هیأت امنایی در زیست بوم جدید و برگزاری جشنواره مدرسه پویا در ایام کرونایی از منتخبین و مدارس برتر این طرح توسط اداره مشارکت‌های مردمی استان تقدیر بعمل آمد.

در ادامه جلسه پیرامون کلاس‌های فوق برنامه مهارتی، طرح ایران همدل، موضوعات مربوط به سامانه پادا، محدوده جغرافیایی ثبت نام، آزمون و مصاحبه ورودی، تراکم کلاس، وظایف هیأت امنای مدارس و موارد قانونی و شرح وظایف اعضا پرسش و پاسخ و تبادل نظر صورت پذیرفت که مقرر گردید کارگروه راهبری مدیران با حضور مدیران منتخب در سطح استان تشکیل شود.

جشنواره مدارس پویا در ایام کرونایی با اهداف،آشنایی و معرفی برترین طرح و برنامه‌ها در اداره مدارس، ترغیب، تشویق و ایجاد فضای رقابت سازنده بین مدارس، ترویج و استفاده بهینه از طرح و برنامه‌های موفق در جهت ارتقای کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی، پایش و نظارت عملکرد مدیران، آموزش غیر مستقیم و ایجاد سیستم خود ارزیابی مدارس و مدیران برگزار شد.

در پایان این برنامه نیز از مدیران مدارس آیت‌اله خامنه‌ای، حضرت معصومه (س)، قاضی طباطبایی، شهید اورکی، ملاصدرا، فرنو ، فروغ حضرت خدیجه (س)، شهدای ایران تایر، انصار المهدی، شهدای باقر شهر، فرزانگان و ام‌ابیها(س) تقدیر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار