تجلیل از برگزیدگان کشوری بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر و دومین دوره پرسش استاندار اردبیل

اردبیل(پانا) - آیین تجلیل از برگزیدگان کشوری بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر و دومین دوره پرسش استاندار اردبیل با حضور تعدادی از منتخبین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اداره کل آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۳۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان کشوری بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر و دومین دوره پرسش استاندار اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل؛ در این آیین احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان با تبریک دهه کرامت، از حضور یکپارچه مردم حسینی استان و مشارکت حداکثری فرهنگیان و دانش‌آموزان بویژه، رای اولی ها در انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری تشکر و قدردانی کرد.

او با اشاره به اهمیت جشنواره‌های فرهنگی و هنری دانش آموزان، گفت: فراخوان ملی پرسش مهر با هدف رشد، پرورش و هدایت استعدادهای بالقوه و تقویت انگیزه دانش‌آموزان، ایجاد روحیه اعتماد به ‌نفس و خودباوری در آنان، پرورش روحیه تلاش، سازندگی، تعاون، تعهد سیاسی و اجتماعی به‌ منظور توسعه علوم، فنون و مهارت‌های مورد نیاز فرد و جامعه، توسعه و تقویت فرهنگ مطالعه و پژوهش، ارتقای سطح آگاهی و مهارت‌های دانش‌آموزان، پرورش روحیه مشارکت‌جویی و پرسشگری آحاد مختلف در رابطه با مسائل گوناگون اجتماعی و فرهنگی و آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی اجرا می‌شود و در طی بیست و یک دوره اجرا شده، دستاوردهای خوبی را در حوزه فرهنگی و هنری داشته است.

در این مراسم محمد سیمزاری، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری اردبیل نیز گفت: آموزش و پرورش مهمترین حوزه استان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

او با اشاره به نقش برنامه‌های فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی از فعالیت‌های آموزش و پرورش در اجرای برنامه‌های ترویجی و تبلیغی به منظور پیشگیری از کرونا، تقدیر کرد.

سید غلامحسن خلیلی موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان هم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جریان برگزاری مسابقه پرسش مهر، گفت: اداره کل آموزش‌ و پرورش اردبیل در سال تحصیلی 1400-1399 همزمان با سراسر کشور بعد از دریافت دستورالعمل‌های مرتبط با فراخوان از وزارت متبوع، اقدام به برنامه‌ریزی و ارسال بخشنامه به مناطق 19 گانه جهت اجرای فراخوان در بین دانش‌آموزان کرد که پس از اجرای مراحل آموزشگاهی تعداد 48795 نفر در سامانه همگام ثبت‌نام کردند.

او افزود: با تشکیل کمیته داوری در سطح مدارس، مناطق و استان ارزیابی آثار به تفکیک رشته و جنسیت انجام شد که در نهایت دانش‌آموزان استان موفق به کسب تعداد 107 رتبه استانی شدند. در مرحله کشوری نیز 4 نفر از دانش‌آموزان و 9 نفر از فرهنگیان استان موفق به کسب رتبه کشوری شدند.

در ادامه این مراسم، فرهنگیان و دانش‌آموزان منتخب به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه برنامه‌های فرهنگی و هنری پرداخته و در پایان از منتخبین با اهدا لوح تقدیر و هدایا، تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار