شعبه‌های اخذ رای، میزبان حضور با شکوه مردم مشهد

مشهد(پانا)- با حضور باشکوه مردم مشهد همگام با مردم سراسر کشور در پای صندوق‌های رای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری، حماسه ای حضوری دیگر در حال رقم خوردن است.

کد مطلب: ۱۱۹۳۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
شعبه‌های اخذ رای، میزبان حضور با شکوه مردم مشهد

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۷ صبح در مشهد همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
اقشار مختلف مردم از همان ابتدای رای گیری پای صندوق های رای حاضر شدند و شکوه و عظمتی خاص از حضور مردم در ساعات آغازین رای گیری در شعبه های مختلف مشهد مشاهده می‌شد.
زن و مرد، پیر و جوان و رای اولی ها شناسنامه به دست صف هایی از جنس شکوه حضور تشکیل دادند، تا با مشارکت در تعیین سرنوشت میهن اسلامی در جهت رشد و اعتلای کشور گام بردارند.
حضور خانواده ها به همراه فرزندانشان که هنوز به سن رای گیری نرسیده اند نیز شور خاصی به این جشن و رویداد ملی افزوده بود.
تفاوت این انتخابات با دوره های گذشته سایه بیماری منحوس کرونا بر این رویداد بود که مردم با فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در صف های رای گیری حاضر بودند. همچنین در مشهد برای اولین بار رای گیری الکترونیکی برای شورای شهر انجام می شد.
بنا بر اعلام ستاد انتخابات استان خراسان رضوی فرایند رای گیری در ۵۷ هزار و ۷۳ شعبه در استان در حال انجام است که از این تعداد، ۸۲۴ شعبه به صورت سیار فعالیت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار