رایِ من نشان‌دهنده بلوغ و بالندگیِ فکریِ‌ام در تکاپوی مشارکت و نقش‌آفرینی است

مشهد(پانا)- یکی از دانش‌آموزان دبیرستان حبرانی ناحیه 3 مشهد در رابطه با شرکت در انتخابات 1400 گفت رای‌دادن نشان‌دهنده بلوغ و بالندگیِ فکری در تکاپوی مشارکت و نقش آفرینی است، پس باید رای داد تا بودن رای‌اولی‌ها مفهومی از حقِ انتخاب داشته باشد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
رایِ من نشان‌دهنده بلوغ و بالندگیِ فکریِ‌ام در تکاپوی مشارکت و نقش‌آفرینی است

حامی قهرمانی، دانش آموز دبیرستان حبرانی ناحیه 3 مشهد مقدس در گفت‌وگو با پانا بیان کرد:«من رای می‌دهم یک شعار نیست، یک باور قلبی به ایرانی آباد است، باوری به امید و گامی تاثیرگذار در مسیر ساختنِ آینده ای روشن و هویتی که هر فرد در قبال خود مسئول آن است. اگر این امکان فراهم شده است که من بتوانم در شکل گیریِ آینده‌ام نقشی داشته باشم، پس باید از این حق استفاده کنم.»

قهرمانی در ادامه گفت:« رای من، عین دموکراسی و آزادیست و هیچ انسان فهیمی نیست که نخواهد از این امتیاز بهره گیرد. اگر امروز و در این برهه حساس نسبت به آینده خود و سرزمینم احساس مسئولیت نکنم، بدان معناست که به درک درستی از شرایط جامعه جهانی نرسیده ام، جامعه ای پیرامون مرزهای سرزمینی ام که در آن و پشت صورتک های به ظاهر مهربان و حقوق بشری شان، در فکر ویران کردن ایران اسلامی هستند، ایرانی که امروز خاری در چشمِ کوردلان است که نه می خواهند و نه می توانند استقلال، آزادی، خودکفایی، غرور، شرف، موفقیت، سربلندی و عزت آن را ببینند و تمام این ترینها در این رویداد بزرگ، در این امکان و در این رای دادن متجلی است.»

او افزود:«رای من نشان‌دهنده بلوغ و بالندگی فکری من در تکاپوی مشارکت و نقش آفرینی است، پس من رای می‌دهم تا بودنم مفهومی از حق انتخاب داشته باشد. این یک نعمت بزرگ الهیست که بی شک آن را مدیون بیشمار جانفشانی‌های بزرگمردانی از جنس سلیمانی‌ها، طهرانی‌مقدم‌ها، احمدی روشن‌ها و شهدای دفاع مقدس می‌دانم که در سایه رهبری مقتدر و اندیشمند، کسی که نمی توان دوستش نداشت و بر داشتنش غبطه نخورد، هستیم.»

این دانش‌آموز رای اولی در پایان بیان کرد:«من رای خواهم داد و باز هم در اقتدار مردم سرزمینم نقش آفرینی خواهم کرد. دوست من می دانم که تو هم به اهتزاز پرچم مقدس سرزمینت بر قلل افتخار، دلسوز و خرسند و کوشا هستی.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار