اهدای یک دستگاه آپارتمان از سوی بانوی کرجی برای «ساخت مدرسه»

تهران (پانا) - در دهه کرامت بانوی کرجی یک دستگاه آپارتمان را با هدف ساخت مدرسه برای دانش‌آموزان کم برخوردار البرزی، به آموزش و پرورش اهدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اهدای یک دستگاه آپارتمان از سوی بانوی کرجی برای «ساخت مدرسه»

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، «هما قوانوکما»، یک دستگاه آپارتمان به متراژ ۵۰مترمربع در منطقه همایون ویلای مهرشهرکرج، به ارزش ۴۰۰میلیون تومان را برای مدرسه سازی به آموزش و پرورش، اهدا کرد.

بر اساس این گزارش، قرار است، پس از طی مراحل قانونی و واگذاری این دستگاه آپارتمان، به نام آموزش و پرورش با فروش آن، چندین کلاس درس در منطقه کم برخوردار حوزه آموزش و پرورش ناحیه چهارکرج، احداث شود.

در حال حاضر، ۲۱مدرسه خیرساز با هدف تأمین کلاس‌های درس ایمن برای دانش آموزان استان البرز با اعتباری بالغ بر۸۶میلیارد تومان در قالب انعقاد تفاهم نامه‌هایی در حال ساخت بوده، و تعداد مدارس خیرساز امسال ۲برابر تعهدات سال گذشته نیکوکاران است.

بر این اساس، خیّران نیک اندیش، تا کنون تعداد ۳۶۵مدرسه در استان البرز با هدف گسترش عدالت آموزشی و ترویج کمک در امر مقدس مدرسه سازی، احداث کرده اند.

شایان ذکر است، این تعداد فضای آموزشی، در زیربنای ۲۵۱هزار و ۶۵۴مترمربع و با چهار هزار کلاس درس با اعتباری بالغ بر۳۴۰میلیارد تومان، ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار