اقناع رای‌اولی‌ها برای شرکت درانتخابات اصلی‌ترین ماموریت آموزش و پرورش است

تهران(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه 14، یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌ها و تکالیف آموزش و پرورش را اقناع رای‌اولی‌ها برای حضور در پای صندوق‌های رای و رای دادن دانست.

کد مطلب: ۱۱۹۱۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اقناع رای‌اولی‌ها برای شرکت درانتخابات  اصلی‌ترین ماموریت آموزش و پرورش است

به گزارش خبرنگار پانا منطقه ۱۴ تهران، محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴ گفت: با توجه به نزدیکی انتخابات و حساسیت مقطع کنونی انقلاب و با عنایت بر تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با حضور حداکثری مردم و آموزش و پرورش به عنوان یکی از اصلی ترین و موثرترین نهادهای دخیل در انتخابات، فعالیت های گسترده ای را به همین منظور در دستور کار خود قرار داده است.

عدل لاله ادامه داد: یکی از اصلی ترین ماموریت ها و تکالیف آموزش و پرورش، اقناع رای اولی ها برای حضور در پای صندوق های رای و رای دادن است. نسل جوان و انقلابی ما باید بدانند که دادن رای و انتخاب فرد اصلح اولاً تکلیف شرعی و قانونی هر فرد، ثانیاً از مصادیق بارز و واضح دموکراسی و مردم سالاری و ثالثاً تاثیرگذاری مستقیم در سرنوشت خودشان است.

وی تاکید کرد: حضور فرهنگیان و خانواده های آنها و نیز سایر دانش‌آموزانی که از سالیان گذشته به سن قانونی رای دادن رسیده‌اند می توانند در بالا رفتن میزان مشارکت بسیار موثر باشد.

وی در پایان، برگزاری جلسات متعدد پرسش و پاسخ و تریبون های آزاداندیشی و بحث های چالشی و تبیین اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام و نیز انجام بررسی های لازم در رابطه با برنامه‌های کاندیداهای احراز صلاحیت شده و انتخاب فرد اصلح می‌تواند در حضور جدی و انتخاب درست نقش بسزایی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار