امروز ساعت 17؛ آخرین مناظره نامزدها درباره «دغدغه‌های جمهور»

تهران (پانا) - سومین و آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم امروز شنبه ۲۲ خرداد ساعت 17 با موضوع «دغدغه‌های مردم» برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۹۱۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
امروز ساعت 17؛ آخرین مناظره نامزدها درباره «دغدغه‌های جمهور»

این مناظره از شبکه‌های یک، خبر، جام جم و سلامت سیما پخش می‌شود که شبکه سلامت همراه با رابط ناشنوایان آن را پوشش می‌دهد و رادیوهای ایران و انتخابات هم مناظره آخر را همچون دو مناظره قبل مستقیم پخش خواهند کرد.

مناظره اول نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شنبه ۱۵ خرداد با موضوع «اقتصادی» و مناظره دوم سه شنبه ۱۸ خرداد با موضوع «فرهنگی، اجتماعی و سیاسی» برگزار شد و هر کدام بیش از سه ساعت طول کشید و مناظره سوم شنبه ۲۲ خرداد ساعت ۱۷ با موضوع دغدغه‌های مردم پخش خواهد شد.

براساس قرعه کشی صورت گرفته قبل از مناظره دوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه به این ترتیب وارد محوطه جام جم خواهند شد و بعد از استقبال به صورت زنده و مستقیم پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهند بود:

۱.علیرضا زاکانی ۲. محسن رضایی میرقائد ۳. محسن مهرعلیزاده ۴. سیدابراهیم رییسی ۵. عبدالناصر همتی ۶. سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌ هاشمی و ۷. سعید جلیلی.

پیش از آغاز مناظره آخر همانند دو مناظره قبل براساس قرعه‌کشی شماره صندلی نامزدها در آخرین مناظره مشخص خواهد شد.

روند ورود، استقبال، مصاحبه و قرعه کشی همانند دو مناظره قبل از ساعت ۱۵ و ۱۵ امروز شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه‌های یک و خبر سیما خواهد رفت.

بر اثر شکایت عبدالناصر همتی، کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری به این نامزد 6 دقیقه زمان برای دفاع از خود و احقاق حق اختصاص داده است، همچنین همین کمیسیون به دولت 8 دقیقه فرصت داده است تا در قالب فایل ضبظ شده به آنچه نامزدهای انتخابات علیه دولت ادعا کرده‌اند، پاسخ دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار