آزمون تیزهوشان در نیشابور برگزار می‌شود

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور از برگزاری آزمون تیزهوشان در 16 حوزه امتحانی در نیشابور در روزهای پنجشنبه و جمعه 20 و 21 خرداد ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آزمون تیزهوشان در نیشابور برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش نیشابور، مدیر آموزش و پرورش این شهرستان گفت: این آزمون به جهت اهمیت فراوانی که نزد دانش آموزان و اولیای گرامی دارد، در هشت حوزه امتحانی ویژه شرکت کنندگان پسر و هشت حوزه ویژه دانش آموزان دختر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

علیرضا کلیدری افزود: تعداد هزار و 100 دانش آموز پایه ششم به هفتم در روز پنج شنبه 20 خردادماه در 10 حوزه و 775 دانش آموز پایه نهم به دهم نیز در شش حوزه امتحانی در روز جمعه 21 خرداد با یکدیگر به رقابت می پردازند.

مسئول سنجش و ارزشیابی تحصیلی آموزش و پرورش در ادامه از حضور مراقبین سلامت و ناظرین بهداشتی در تمامی حوزه های امتحانی خبر داد و خاطر نشان کرد: در آزمون ششم به هفتم از عوامل و مربیان دوره ابتدایی استفاده شده است تا بتوانند ارتباط مفید و موثرتری با دانش آموزان برقرار کرده و آرامش بیشتری در حوزه های امتحانی حاکم باشد.

حجت اله ضمیری زمان آزمون ششم به هفتم را 100 دقیقه اعلام کرد و افزود: آزمون ها راس ساعت 9 صبح آغاز می شود و دانش آموزان باید حداقل 35 دقیقه قبل از شروع امتحان در حوزه امتحانی خود حضور داشته باشند. ساعت 8 و 25 دقیقه درهای حوزه امتحانی بسته خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل بهداشتی ستاد کرونا، پذیرایی در حوزه های امتحانی ممنوع بوده و به شرکت کنندگان توصیه می شود بطری آب و پذیرایی اندک مورد نیاز، همراه خود داشته باشند.

اولیای عزیز از اجتماع در حوزه ها اجتناب کرده و دانش آموزان دقت کنند که از همراه داشتن کارت ورود به جلسه، لوازم التحریر مورد نیاز، دو عدد مداد نرم و شناسنامه خود غافل نشوند.

وی در پایان تاکید کرد: تمامی امکانات و ابزار مورد نیاز جهت برگزاری مطلوب این آزمون فراهم شده است و دانش آموزان عزیز با آرامش خاطر در ساعت مقرر در حوزه های امتحانی خود حضور یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار