کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی:

با بصیرت انتخاب کنید

ملارد(پانا)- عبدالفتاح اهوازیان، در جمع رأی اولی ‌‌های آموزش و پرورش ملارد بر انتخاب درست و مطابق آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
با بصیرت انتخاب کنید

همایش رأی اولی ‌‌‌ها با همت بسیج دانش‌آموزی شهرستان ملارد در سالن شهید طحانی آموزش و پرورش شهرستان با حضور دانش‌آموزان بسیجی برگزار شد.

در این همایش، اهوازیان، کارشناس جبهه مقاومت و بیداری اسلامی، ضمن تأکید بر نقش مادران و زنان ایرانی در بیداری جوانان و دفاع از کشور در هشت سال دفاع مقدس، خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما آینده‌‌سازان کشور هستید و همین دانش‌آموزان و نوجوانان بودند که در جنگ تحمیلی با شجاعت و رشادت مقابل دشمن ایستادگی کردند.

او در مورد فداکاری‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی افزود: دانش‌آموزانی که حتی به سن تکلیف نرسیده بودند، با دل و قلبشان در مقابل بعثی ها ایستادگی کردند و نقش دانش‌آموزان در مسائل مهم کشور، انکارناپذیر است.

اهوازیان همچنین به دانش‌آموزان رأی اولی توصیه کرد: حمایت از رهبری و آرمان‌های انقلاب را در نظر بگیرید و نگذارید تفرقه افکن‌ها و جاهلان شما را از این مسیر دور کنند و با انتخابی اصلح و قوی در مقابل افکار پلید آنها بایستید تا مملکتی با مسئولان قوی و متعهد داشته باشیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار