برگزاری جلسه هماهنگی ستاد های فرعی با ستاد اصلی ثبت نام درناحیه یک بهارستان

بهارستان یک(پانا)- جلسه هماهنگی ستاد های فرعی با ستاد اصلی ثبت نام ناحیه یک بهارستان در سالن شهید درهم پور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی ستاد های فرعی با ستاد اصلی ثبت نام  درناحیه یک بهارستان

مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان با اشاره به اینکه همواره موضوع ثبت نام دانش‌آموزان از دغدغه‌های جدی والدین است، گفت: همه تلاش ما این است که با تکریم ارباب رجوع در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه شرایطی را ایجاد نماییم که اولیاء و دانش‌آموزان با آرامش خاطر نسبت به ثبت‌نام فرزندان خود اقدام نمایند.

کلانتری افزود: با هم‌اندیشی بیشتر و تشکیل منظم جلسات و کارگروه‌های تخصصی، راهکارهای مناسب برای ثبت‌نام دانش‌آموزان بدون مشکل فراهم شود.

الهام صیادی معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان نیز ضمن ارائه گزارشی از اقدامات به عمل آمده، به مفاد دستورالعمل در خصوص ثبت‌نام دانش آموزان اشاره کرد.

او با اشاره بر اینکه برخورد عوامل اجرایی ستاد ثبت‌نام در مدارس با اولیای دانش‌آموزان از اهمیت بالایی در رضایتمندی آنان برخوردار است، گفت: عوامل اجرایی ستاد ثبت‌نام با اخلاق خوش، حضور به موقع، پاسخگویی مناسب به مراجعین و در رأس آن اجرای دقیق مفاد دستورالعمل ستاد ثبت‌نام، می‌توانند رضایتمندی کامل اولیا را کسب نمایند.

صیادی در پایان به تبیین مواردی چون ثبت‌نام به موقع در سیستم پادا، نظارت کمی و کیفی بر سیستم ثبت‌نام توسط کارشناسان ذیربط، مشارکت بیشتر مدیران مدارس و برگزاری مستمر جلسات و پیگیری مصوبات مربوطه پرداخت.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار