در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه نقاشی هفته محیط زیست

بهارستان یک(پانا)-در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه نقاشی هفته محیط زیست، مدیر آموزش و پرورش بهارستان یک به تأثیرپذیری آموزش محیط زیستی برروی اخلاق و رفتار کودکان اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۱۷۸
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه نقاشی هفته محیط زیست

مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه نقاشی هفته محیط‌زیست همزمان با پایان هفته محیط زیست با حضور مصطفی کلانتری مدیر، غلامرضا قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، ندا عاملی کارشناس سلامت و بهداشت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و همچنین فاضلی رییس اداره محیط زیست شهرستان بهارستان در سالن شهید درهم پور برگزار شد.

در این برنامه مصطفی کلانتری ضمن عرض تبریک به پنج دانش‌آموز برتر گفت: آموزش‌های محیط زیستی به کودکان برای آینده محیط زیست به دلیل تاثیرپذیری زیاد آن‌ها مؤثر بوده و می‌توان اخلاق و رفتارهای محیط زیستی را به آن‌ها آموزش داد. باید به این نکته توجه کرد که والدین هر کودک، بهترین مربی برای کودک هستند و هرچه رفتار آن‌ها بهتر باشد، کودک آموزش بهتری می‌بیند.

فاضلی رییس اداره محیط زیست شهرستان بهارستان نیز با اشاره به اهمیت درخت بیان کرد: بسیاری از فواید مهم درختان در زیست بوم انسان‌ها مورد توجه قرار نگرفته‌است که نیازمند بررسی و آموزش بیشتر دارد.

او ادامه داد: کار در زمینه محیط زیست را نباید فقط یک کار وابسته به هفته آن دانست و فعالیت‌های محیط زیستی در تمامی عمر باید آموزش داده شوند.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار