کسب 4 عنوان برتر اسلامشهر در مسابقه فرهنگ فضای مجازی، رفتار هوشمندانه و سواد رسانه‌ای

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر از اعلام نتایج مسابقه سراسری فرهنگ فضای مجازی، رفتار هوشمندانه و سوادرسانه‌ای خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب 4 عنوان برتر اسلامشهر در مسابقه فرهنگ فضای مجازی، رفتار هوشمندانه و سواد رسانه‌ای

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با تقدیر ویژه از استقبال بی نظیر دانش‌آموزان عضو کانون‌های فرهنگی، تربیتی از مسابقه سراسری فرهنگ فضای مجازی، رفتار هوشمندانه و سواد رسانه‌ای به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان با محوریت بیانات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: این مسابقه از ابتدای فروردین 1400 آغاز و تا دهم اردیبهشت ماه ادامه یافت و از مجموع 3099 اثر دریافتی، تعداد 40 اثر در چهار بخش ویدئو کست دوره متوسطه اول و دوم و پادکست دوره متوسطه اول و دوم به عنوان برگزیده انتخاب و معرفی گردید.

او موضوعات این مسابقه را فضای مجازی، امیدآفرینی، جوانان، افسران جنگ نرم، فضای مجازی، توصیه به صبر، فضای مجازی، خسته نشدن، تنبلی نکردن و بیکار نماندن، فضای مجازی و توصیه به حق؛ فضای‌مجازی و بصیرت‌آفرینی عنوان کرد.

بنار افزود: این مسابقه در بستر شبکه شاد و ویژه دانش‌آموزان عضو کانون‌های فرهنگی تربیتی سراسر کشور برگزار شد که قالب آثار دریافتی ویدئوکست یا پادکست بود و از این بین دانش‌آموزان آموزش و پرورش اسلامشهر، سبا صفالو، شقایق قاسمی، ریحانه محمدی در رشته ویدئو کست و مبینا انتظاری در رشته پادکست حائز رتبه برتر شدند.

خبرنگار دانش‌آموز: الینا ولی‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار