حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای ناامیدی دشمنان را در پی دارد

کاشمر(پانا)-امام جمعه خلیل آباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلیل آباد با تقدیر از حضور اقشار مختلف مردم شهرستان خلیل آباد، در مراسم سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل گفت انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است لذا همه از حق خود که حضور در پای صندوق‌های رای است ،استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۰۱۰۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای ناامیدی دشمنان را در پی دارد

حجت السلام علی ناهیدی امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه قصد دشمن تضعیف نظام وکاهش حضور مردم در پای صندوق های رای را دارد، افزود: امروز مردم علیرغم مشکلاتی که از وضعیت اقتصادی ، کار، تامین ارزاق و یکسری دیگر از بی عدالتی های که در جامعه دیده می شود، ناراحت هستند ولی در 28 خرداد به پشتیبانی از انقلاب ورهبری، شکوه وحماسه دیگری را رقم خواهند زد.

وی با حمایت از شورای نگهبان در احراز نامزدهای ریاست جمهوری اظهار کرد: امروز همه باید برای حضور مردم در پای صندوق های رای آگاهی رسانی کنیم و رهبری انقلاب در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور مردم را در پای صندوق های رای دفاع از حق خود دانستند.

امام جمعه خلیل آباد، با بیان اینکه نباید به مردم آدرس غلط داد اظهار کرد: اگر این احتمال است که مردم کمتر در انتخابات شرکت خواهند کرد، این نیست که بخاطر اعلام احراز صلاحیت های نامزدها باشد بلکه این از جای دیگری است که مشکلات وناکارآمدی های بعضی از مسئولین اجرایی ووعده های ناموفق در دولت وایجاد شکاف طبقاتی نشات می گیرد.

وی گفت: اینها از پدیده های بروز کاهش مردم در انتخابات است.

ناهیدی با بیان این همه مشکلات جامعه، خطاب به مردم اظهار کرد: حضور در پای صندوق های رای همچون دوره های مختلف انتخابات یک اصل است ولذا باید مواظب باشیم و بهانه دست دشمن ندهیم وبا قدرت و با انتخاب فرد اصلح در 28 خرداد دشمن را نا امید کنیم.

وی بر ضرورت حضور مردم در انتخابات تاکید کرد اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست و امید است که مردم بصیر و همیشه در صحنه یک بار دیگر با حضور پر شور خود والبته انتخاب اصلح مشتی بر دهان یاوه گویان بزنند و ارادت خود به شهدا ونظام مقدس اسلامی را به جهانیان فریاد کنند.

وی گفت: امام (ره ) یک شخصیت چند بعدی داشت و در بعد فردی شخصیتی مومن، با تقوا، خویشتن دار، رئوف و مهربان و مسلط بر هوای نفس خویش بود و در بعد اجتماعی هم شخصیتی آگاه، زیرک، هوشیار، محکم در برابر مستکبران و خاضع در برابر ملت بود.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) دارای خصایص و صفاتی برجسته و روحیاتی پرجاذبه بود، افزود: امام (ره) نه تنها در زندگی شخصی خود بسیار ساده زیست بودند بلکه نسبت به تمام اموری که به ایشان مربوط می شد دقت کافی و کامل داشتند.

ناهیدی با بیان اینکه امام خمینی (ره) شخصیتی بی نظیر و ماندگار در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و هیچگاه اهل مذاکره با دشمنان نبود، گفت: بیشتر اوقات کم حرف و ساکت بودند و سعی می کردند بسیار حساب شده و بسیار کوتاه سخن بگویند.

وی افزود: امام خمینی (ره) آزاد مردی بی مانند و شخصیتی بی نظیر، نامی به بلندای تاریخ حق طلبی و حق خواهی ملت ایران اسلامی، رهبری فرزانه، متفکر، خداجو و عدالت خواه بود و بی شک عزت، اعتبار، اقتدار و اعتلای امروز ایران اسلامی، ثمره اقتدای مردم ایران به سیره معمار کبیر انقلاب اسلامی و بزرگ شاگرد مکتب آن یگانه دوران، مقام معظم رهبری است.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار