من رای می‌دهم تا در سرنوشت و آینده کشورم سهیم باشم

میهه(پانا) _ مهدیه بابادی یک دانش آموز رای اولی است که می گوید در انتخابات شرکت می‌کند تا در سرنوشت و آینده کشور سهیم باشد و با حضور خود اثبات می کند که آینده کشوربرای من بسیار مهم است. 

کد مطلب: ۱۱۸۹۶۳۳
لینک کوتاه کپی شد
من رای می‌دهم تا در سرنوشت و آینده  کشورم سهیم باشم

با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ و داغ شدن بحث انتخابات و حضور رای اولی ها در پای صندوق های رای با یکی از رای اولی ها به نام مهدیه بابادی گغفت وانجام دادیم که در ادامه آمده است.

او در خصوص احساسی که برای اولین حضور در پای صندوق های رای دارد گفت: «حس رأی دادن و حضور در صف انتخابات برای من غرورآفرین و شعف‌انگیز است، چرا که رای من می تواند در تعیین سرنوشت کشورم و انتخاب رئیس جمهور آینده بسیار موثر باشد‌.»

او در ادامه به شرایط وخصوصیات یک رئیس جمهور خوب پرداخت و گفت: «به نظر من رئیس جمهور اصلح؛ یک رئیس جمهور مومن و وظیفه شناس است کسی که با داشتن برنامه ای مناسب با جدیت به دنبال حل مشکلات مردم و جامعه باشد. رئیس جمهور نقش مهم و موثری در کشور دارد؛ چرا که بعد از مقام رهبری، عالی ترین مقام رسمی کشور را داد و رئیس قوه ی مجریه است . رئیس جمهور و دولتی که تشکیل می دهد وظایف مهمی از جمله اجرای قانون اساسی و قوانین مصوب مجلس را به عهده دارند.»

در پایان از انتظار یک رای اولی از رئیس جمهور پرسیدیم و او پاسخ داد: «رئیس جمهور منتخب باید با عمل به وعده های خود و مدیریت صحیح وظایف خود را به خوبی انجام دهد تا وضعیت اقتصادی سامان یابد و شاهد پیشرفت های بزرگ و عظیمی در گوشه و کنار ایران عزیز باشیم.»

خبرنگار دانش آموز : حکیمه علیخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار