شور و هیجان رای اولی‌ها در انتخابات 1400

بن (پانا) - رای اولی‌ها در شهرستان بن، مصمم تر از همه اقشار در انتخابات شرکت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۹۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
شور و هیجان رای اولی‌ها در انتخابات 1400

با نزدیک‌شدن به انتخابات، شور و هیجان رای‌اولی‌ها نیز بیشتر می‌شود. فاطمه آقابایایی یک دانش آموز رای‌اولی است که در مورد شرکت در انتخابات می‌گوید:«انتخاب رئیس‌جمهور در پیشرفت کشور نقش مهمی دارد. رئیس جمهور باید فردی عدالت‌خواه، با ایمان و آگاه باشد.»

او در ادامه گفت:«من رای‌اولی هستم و اولین بار است که می‌خواهم رای‌ام را در صندوق بیندازم. من رای می‌دهم چون یک ایرانی هستم و نمی‌گذارم خون شهدا پایمال شود. من می‌دانم انتخابات یعنی تعیین سرنوشت و شکوفایی کشورم.»

این دانش‌آموز تاکید کرد:«من بر سر صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنم و رای می‌دهم تا دشمنان بدانند که ما هیچ وقت میدان را خالی نمی‌کنیم، چون خالی‌کردن میدان منجر به جسور شدن دشمنان می‌شود و من از اینکه می‌توانم رای بدهم و در سرنوشت کشورم نقش مهمی داشته باشم بسیار خوشحال هستم. من باور دارم رای دادن من می‌تواند نقشه‌های پلید دشمنان را نقش بر آب کند.»

او در پایان، رای‌اولی‌ها را برای حضور در انتخابات تشویق کرد و گفت:«ما رای‌اولی‌ها باید با رای خود رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم که بتواند در آبادانی کشورمان گام بزرگی بردارد، چون در آینده ما نوجوانان نقش مهمی خواهد داشت.»

خبرنگار دانش آموز :فاطمه طاهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار