معاون سوادآموزی آموزش وپرورش خراسان شمالی :

کیفیت بخشی به فعالیت‌های سوادآموزی اهم برنامه‌های این معاونت

بجنورد(پانا) -معاون سوادآموزی آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت کیفیت بخشی به فعالیت‌های سوادآموزی اهم برنامه‌های این معاونت خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۸۹۳۷۹
لینک کوتاه کپی شد
کیفیت بخشی به فعالیت‌های سوادآموزی اهم برنامه‌های این معاونت

علی صالحی جلسه شورای اداری معاونت سوادآموزی استان گفت: برنامه ریزی مناسب در جهت کیفیت بخشیدن به فعالیت های سوادآموزی با هدف ارتقا کیفی وکمی فعالیت ها جزو اهم برنامه های این معاونت است.

وی افزود؛نظارت حضوری وغیرحضوری اعضای بهبود کیفیت سوادآموزی استان از ابتدای خرداد ماه با رعایت پروتکل بهداشتی در شهرستان ها و مناطق آغاز وتا پایان خردادماه نیز ادامه دارد ودر این بازدیدها علاوه بر بررسی وضع موجود امتحانات ،پرونده های آموزشی و امتحانی نیز بررسی می‌شود.

صالحی گفت: یکی از اولویت های برنامه های این معاونت ،تدوین برنامه عملیاتی و ارتقا باسوادی سال ۱۴۰۰می باشد که هم اکنون در دست اقدام می باشد وتا چند روز آینده سهمیه و حجم ابلاغی شهرستان ها و مناطق نیز ارسال می شود.

همچنین افزودند؛یکی از برنامه های آتی دراین ماه برگزاری جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی با هدف بیان سیاست ها واهداف برنامه های سازمان نهضت سوادآموزی و درخواست همکاری ومشارکت دستگاهها برای رسیدن به اهداف است.

در پایان هم انتظارات خود را در خصوص پیگیری برنامه های اداره نظارت واداره آموزش با بیان ۱۰برنامه اصلی در ماه جاری اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار