جشنواره ریاضی خیام در نیشابور برگزار شد

نیشابور (پانا) - هفدهمین دوره جشنوار ریاضی خیام با محوریت یادگیری با طعم ریاضی، از بهمن ماه سال تحصیلی 1400-1399با پیگیری معاونت آموزش ابتدایی و خانه ریاضیات شهرستان نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره ریاضی خیام در نیشابور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اموزش و پرورش نیشابور، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اظهار خرسندی از برگزاری این جشنواره، گفت: جشنواره ریاضی خیام پس از چند سال وقفه باحضور و همراهی سرگروه های آموزشی و اساتید متخصص ریاضی در مقطع ابتدایی و متوسطه در سالروز بزرگداشت خیام نیشابوری برگزار شد.

علیرضا کلیدری افزود: طی برنامه ریزی و جلسات متعدد، سوالات جشنواره به صورت مفهومی، عملکردی و تلفیقی جهت دانش‌آموزان طراحی و پس از اطلاع‌رسانی از طریق بخشنامه و تمامی کانال های آموزشی در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه جشنواره در فضای مجازی از ساعت ۱۰ صبح آغاز و ساعت 22 پایان یافت.

وی ادامه داد: ۶۱۱ تیم در قالب گروه‌های دانش آموزی 2 تا 5 نفره از تمامی شهرها و روستاهای کشور یک روز شیرین با ریاضی را درکنار خانواده خود تجربه کردند. همچنین 498 تیم از مقطع ابتدایی و 119 تیم در مقطع متوسطه در این جشنواره شرکت داشته که با توجه به حضور چشمگیر دانش آموزان از روستاهای دور و شهرهای مختلف کشور در نهایت 80 تیم از مقطع ابتدایی و 19 تیم از مقطع متوسطه به عنوان تیم های منتخب انتخاب شدند. 18نفراز همکاران علاقمند به عنوان طراح سوال و 45 نفربه عنوان داور در هر دو مقطع فعالیت داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار