تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا کنکور سراسری 1400 را به بهترین نحو برگزار کنیم

کلات (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش کلات تاکید کرد تمام تلاش خود را به کار می بندند تا کنکور سراسری 1400 به بهترین نحو برگزار شود.

کد مطلب: ۱۱۸۸۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تمام تلاش خود را به کار می بندیم  تا کنکور سراسری 1400 را به بهترین نحو برگزار کنیم

جلسه ستاد امتحانات مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات با دستور کار، کنکور سراسری ۱۴۰۰ و گزارش روند برگزاری امتحانات نهایی و هماهنگ برگزار شد.

رمضان پروانه، مدیر آموزش و پرورش کلات در این جلسه گفت: خوشبختانه در بازدیدهایی که توسط بازرسان استانی از حوزه های امتحانات نهایی و هماهنگ شهرستان صورت گرفت، نحوه برگزاری و رعایت شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی مطلوب و قابل قبول ارزیابی شد و از زحمات کلیه عوامل دست اندرکار تشکر می کنم.

وی افزود: همانطور که می دانیم کنکور سراسری ۱۴۰۰ امسال نیز همانند سال گذشته به دلیل وجود ویروس کرونا متفاوت تر از سنوات گذشته برگزار خواهد شد، بنابراین تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست و با همکاری سایر دستگاه های ذیربط سعی بر این داریم که به بهترین شکل ممکن این ماراتن بزرگ را به پایان برسانیم.

پروانه گفت: موفقیت فرزندان این مرز و بوم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، برنامه ریزی ما برای حوزه های محل برگزاری کنکور به نحوی خواهد بود که دانش آموزان و اولیای عزیز هیچ دغدغه ای نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار