رصد مستمر روند پروژه مهر در نواحی و مناطق 19 گانه استان اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل بر رصد مستمر روند پروژه مهر در نواحی و مناطق 19 گانه این استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد
رصد مستمر روند پروژه مهر در نواحی و مناطق 19 گانه استان اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل؛ احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان در اولین جلسه پروژه مهر با اشاره به تشکیل کارگروه های پروژه مهر در استان، بر برنامه محوری و زمانبندی فعالیت ها در قالب پروژه مهر تاکید کرد و گفت: ثبت نام دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده، طرح سنجش سلامت پایه اولی ها، ساماندهی نیروی انسانی، بهداشت و سلامت دانش آموزان، ثبت نام و سفارش کتب درسی، تعمیر، تجهیز و ساماندهی فضاهای آموزشی از اقداماتی است که در قالب پروژه مهر مورد انتظار است.

او تمرکز بر روی موضوعات مختلف پروژه مهر را مهم عنوان کرد و افزود: تمامی کارگروه ها بر روی برنامه های پروژه مهر تمرکز داشته باشند تا سال تحصیلی خوبی را شروع کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همچنین توسعه متوازن رشته ها و هدایت تحصیلی را یکی از برنامه های اصلی در آموزش و پرورش دانسته و اظهار کرد: هدایت تحصیلی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا ضمن آشنایی با استعدادها، علایق، ‌توانایی‌ها و ویژگی‌های شخصیتی خویش، شاخه‌ها، رشته‌های تحصیلی و مشاغل مورد نیاز جامعه را بشناسند و براساس آن، به صورت آگاهانه، شاخه و رشته‌ تحصیلی مناسب خود را انتخاب کنند.

در این جلسه همچنین از افتتاح 15 مدرسه در قالب 84 کلاس درس تا مهرماه سال جاری توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خبر داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار