تمامی توان خود را برای اصلاح، بهبود و ارتقا مدارس جهت بازگشایی در مهرماه بکار ببندیم

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل، با بیان اینکه حضور رابطین پروژه مهر در مناطق و نواحی موجب شده است تا نقاط ضعف و قوت مدارس شناسایی شود، گفت: تمامی توان خود را برای اصلاح، بهبود و ارتقا مدارس جهت بازگشایی در مهرماه بکار ببندیم.

کد مطلب: ۱۲۱۴۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تمامی توان خود را برای اصلاح، بهبود و ارتقا مدارس جهت بازگشایی در مهرماه بکار ببندیم

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری،مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه ارائه گزارش رابطین پروژه مهر 1400 که در سالن جلسه خانه معلم اردبیل برگزار شد، حضور دوره ای رابطین را جهت بررسی آخرین اقدامات در مناطق و نواحی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تمامی موارد مورد بررسی قرار گیرد و در صورت نیاز برای مرتفع کردن مشکلات احتمالی از تمامی طرفیت های موجود استفاده شود.

او با تاکید بر برگزاری شورای آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق تصریح کرد: رابطینی که در مناطق حضور پیدا می کنند، فرصتی را برای دیدار با فرمانداران و بخشداران مربوطه ایجاد کنند تا حساسیت موضوع پروژه مهر بخوبی نمایان شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه اظهار کرد: نامه ای از سوی استاندار اردبیل به فرمانداران و بخشداران جهت مشارکت و همکاری با آموزش و پرورش در بازگشایی مهرماه ارسال خواهد شد، که این مهم نشان از اهمیت موضوع دارد.

ناصری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه گزارش ها حاکی از آن است که بالای 90 درصد از معلمان واکسن کرونا را تزریق کرده اند، خاطر نشان ساخت: با توجه به حساسیت موضوع و ایمن کردن فضای مدارس تلاش کنیم، تمامی معلمان تا مهرماه دوز دوم واکسن خود را تزریق نمایند.

او تاکید کرد تا بازگشایی مدارس حداقل از تمامی مدارس در قالب پروژه مهر بازدید بعمل آید تا مشکلی برای بازگشایی وجود نداشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار