رئیس سازمان صمت البرز عنوان کرد؛

4890 مورد بازرسی از صنوف درالبرز انجام گرفت

کرج (پانا)- رامین ربیعی رئیس سازمان صمت البرز گفت: در فروردین ماه سال جاری بیشترین تخلفات صنفی در بخش مواد پروتئینی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ با 129 پرونده صورت گرفته است.  <br>

کد مطلب: ۱۱۸۸۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
4890 مورد بازرسی از صنوف درالبرز انجام گرفت

وی با تاکید بر نظارت مستمر بر صنوف تصریح کرد: در فروردین 1400 بازرسین این سازمان چهار هزار و هشتصد و نود مورد بازرسی از واحدهای صنفی داشتند که در پی آن 685 مورد تخلف کشف و 505 فقره پرونده برای متخلفین تشکیل شد.
ربیعی ارزش ریالی این تخلفات را 177 میلیارد و 506 میلیون ریال برآورد کرد و افزود: بیشترین بازرسی ها در بخش موارد پروتئینی شامل گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ با 976 گشت بازرسی بوده است که این امر منجر به تشکیل 129 پرونده شده است.
بنا به گفته دبیر کارگروه تنظیم بازار استان البرز، بخش خدمات عمومی با 611 مورد گشت بازرسی تعداد 82 پرونده متشکله و بخش مربوط به نان، غلات و حبوبات با 584 مورد بازرسی تعداد 84 پرونده متشکله را به خود اختصاص داده است.
رئیس سازمان صمت البرز درباره تعداد گشت های مشترک فروردین ماه سال جاری خاطرنشان ساخت: از مجموع بازرسی های انجام شده 26 گشت مشترک با تعزیرات حکومتی، 25 گشت مشترک با اتاق های اصناف و 41 گشت مشترک با سایر دستگاهها همچون دانشگاه علوم پزشکی، میراث فرهنگی و... داشته ایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار