درویشیان: جاری شدن خون شهدا سبب اثبات حقانیت نظام‌اسلامی شد

تهران (پانا) - رییس سازمان بازرسی کل کشور در سومین روز از هفته قوه قضائیه در منزل دو بانوی شهیده، مادر و همشیره بهزاد ابراهیم پور از بازرسان این سازمان حضور یافت.

کد مطلب: ۱۱۹۵۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
درویشیان: جاری شدن خون شهدا سبب اثبات حقانیت نظام‌اسلامی شد

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن درویشیان در این دیدار گفت: جاری شدن خون شهدا نشانه حقانیت انقلاب و کینه دشمنان است و آنچه باعث حفظ نظام‌اسلامی در برابر تهدیدهای ۴۰ و اندی ساله دشمنان و استمرار حرکت خدایی مردم ایران شد، رشادت های شهدای عزیزمان است.


عضو شورای عالی قوه قضائیه با اهدای سلام ریاست قوه به خانواده معظم شهدا خاطرنشان کرد: سنت حسنه دیدار با خانواده معظم شهدای قوه قضائیه به مناسبت هفته قوه دارای برکات زیادی است و به ما یادآوری می کند تا هیچ زمان از یاد و حرکت شهدا غافل نباشیم.

وی اظهار امیدواری کرد که با تداوم‌امید مردم و موفقیت دولت انقلابی، قلب شهدا از مسئولان و خدمتگزارن راضی و خشنود گردد.

بهزاد ابراهیم پور نیز در این دیدار به بیان نحوه شهادت مادر و همشیره خود پرداخت و گفت: سال ۶۴ در شهرستان ایوان غرب . ۳۰ کیلومتری ایلام ساکن بودیم و هر روز شاهد عبور هواپیماهای دشمن بر فراز آسمان‌بودیم. هجدهمین روز ماه مبارک رمضان بود و در آستانه درب خانه ایستاده بودم که بمب افکن‌های هواپیمای دشمن بعثی شهر را هدف گرفت و مادر و خواهرم به شهادت رسیدند و برادرم نیز مجروح شد و حتی او را به سردخانه منتقل کردند اما به لطف خدا زنده ماند و اکنون دبیر آموزش و پرورش است.

وی ضمن تمجید از این‌اقدام مسئولان عالی قوه قضائیه، از حضور نماینده ریاست قوه و اهدای قرآن و دیگر هدایای آیت الله رییسی از سوی حجت الاسلام و المسلمین درویشیان قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار