نازنین ملایی: نمی‌خواهم صرفا در المپیک باشم؛ بیشتر از خوشحالی دنبال نتیجه خوب هستم

تهران (پانا) - بانوی المپیکی قایقرانی ایران از انگیزه بالایش برای درخشش در توکیو و صدرنشینی در آسیا خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نازنین ملایی: نمی‌خواهم صرفا در المپیک باشم؛ بیشتر از خوشحالی دنبال نتیجه خوب هستم

نازنین ملایی در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی با اشاره به کسب سهمیه‌اش در مسابقات انتخابی اظهار کرد: قانون فدراسیون جهانی در این دوره، پیچیدگی خاصی ایجاد کرده بود و به اعتقاد من روئینگ ایران در این رقابت‌ها عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. در صورتی که این نتایج در دور قبل به دست می‌آمد الان ایران با ٣ قایق روئینگ در المپیک حضور داشت.
وی ادامه داد: فدراسیون برای انتخاب قایق المپیکی کار سختی پیش‌رو داشت و چالش بسیار دشواری بود. به هر حال گزینش و انتخاب بین دو ماده مختلف از دو جنسیت مختلف از لحاظ فنی تقریبا امکان‌پذیر نبود ولی در هر صورت قانون فدراسیون جهانی به این ترتیب بود و کشورهای دیگر هم همین شرایط را داشتند. ژاپن در حالی دو ماده را برای حضور در المپیک انتخاب کرد، که در هر چهار ماده انتخابی قاره آسیا، اول شده بود. فدراسیون ایران نیز باید از بین دو قایقی که از نظر فنی هیچ ارتباطی به هم ندارند و اصلا قابل مقایسه با هم نیستند یکی را انتخاب می‌کرد.
ملایی با اشاره به تصمیم بهمن نصیری برای کناره‌گیری از چالش انتخاب المپیکی روئینگ بیان کرد: المپیک بزرگترین رویداد ورزشی و حضور در آن آرزوی همه ورزشکاران است. نصیری کار بزرگی انجام داد در حالی که تفاوتی بین ما وجود نداشت. ما هر دو می‌توانستیم در المپیک باشیم اما قوانین خاص این دوره انتخابی المپیک، شرایطی به وجود آورد که علیرغم اینکه در دو بخش مختلف و متفاوت رقابت می‌کنیم، تنها یک نفر باید در توکیو حضور داشته باشد.
وی با ابراز خوشحالی از حضورش در المپیک گفت: فرصت بسیار خوبی برایم پیش آمده که البته از ابتدای دوران ورزشی‌ام برای آن تلاش کردم، خیلی خوشحالم اما بیشتر از آن به دنبال کسب نتیجه خوب هستم. تلاشم این است که نسبت به روئینگ‌سواران ایرانی که تاکنون در المپیک حضور داشته‌اند نتیجه بهتری کسب کنم و در بین آسیایی‌ها اول باشم. نمی‌خواهم صرفا در المپیک حضور داشته باشم و به گرفتن نتیجه خوب فکر می‌کنم.
ملایی درباره برنامه پیش‌رویش تا المپیک اظهار کرد: منتظر هستم تا فدراسیون زمان اردو را اعلام کند تا با انگیزه بیشتر تمرینات را تحت نظر آقای فرزام دنبال کنم و حتما با تلاش، با بالاترین آمادگی به توکیو اعزام می‌شوم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار