رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر:

اجرای بدون وقفه تمامی پروژه‌های عمرانی اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر خبر داد مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر در این شرایط اقتصادی کشور همچنان مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

کد مطلب: ۱۱۸۷۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بدون وقفه تمامی پروژه‌های عمرانی اسلامشهر

اورینب مسرور، رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در یکصد و چهارمین نشست رسمی شورا در سخنانی اظهار کرد: از مجموعه مدیریت شهری سپاسگزارم که در این شرایط اقتصادی کشور همچنان مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند و اجرای تمامی پروژه‌ها بدون وقفه در حال انجام است و امیدوارم همچنان بتوانیم در مسیر خدمت به شهروندان گام برداریم.

او با اشاره به لوایح مورد بررسی تأکید کرد: لایحه پیشنهادی در خصوص درخواست مجوز تجمیع بیمه نامه‌های درمان تکمیلی، جامع مسئولیت مدنی، بیمه عمر و حوادث تکمیلی گروهی، بیمه نامه آتش سوزی منازل شهر و روستا، ساختمان‌های اداری شهرداری، بیمه وسایط نقلیه شخص ثالث و بدنه و... به صورت برگزاری مناقصه با لحاظ نمودن نظر کمیسیون برنامه و بودجه و با درج بیمه روستاهای فاقد دهیاری با نظر اکثریت اعضا تصویب شد.

مسرور تصریح کرد: لایحه پیشنهادی شهرداری اسلامشهر نیز با موضوع درخواست صدور مجوز آیین نامه ارزش معاملاتی ساختمان موضوع تبصره ۱۱ ماده ۱۰۰ قانون شهرداری در سال ۱۴۰۰ نیز پس از شنیدن سخنان مدیر شهرداری و تبادل نظر اعضای شورا به تصویب رسید.

خبرنگار دانش‌آموز: رومینا معبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار