تقدیر از برگزیدگان کشوری آموزش متوسطه در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

بهارستان یک(پانا)- مراسم تجلیل از برگزیدگان کشوری با حضور معاون آموزش متوسطه، رئیس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان و سایر مسئولان در آموزشگاه شاهد دکتر شهیدی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از برگزیدگان کشوری آموزش متوسطه در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان

این مراسم به همت معاونت و مسئول گروه‌های آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در سالن اجتماعات آموزشگاه شاهد دکترشهیدی با حضور هاشمی معاون آموزش متوسطه، نائینیان رئیس اداره تکنولوژی، علی‌نژاد کارشناس مسئول و فرزامی کارشناس کارشناس اداره تکنولوژی و مسئولان گروه‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، برگزار شد.

در این مراسم، کلانتری،مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سخنانی یاد و خاطره آموزگارانی که بر اثر ویروس منحوس کرونا، جان به جان‌آفرین تسلیم کرده‌اند، گرامی داشت و از زحمات تمامی همکاران حوزه آموزش متوسطه تقدیر و تشکر بعمل آورد.

در ادامه هاشمی معاون متوسطه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: از سال 1398 که تمامی جهان درگیر ویروس کرونا شد، زودتر از همه، آموزش‌ها تحت تاثیر قرار گرفتند و از همان ابتدا شعار (مدرسه تعطیل است ولی آموزش تعطیل نیست) رواج پیدا کرد و تمامی همکاران فرهنگی که در خط مقدم آموزش هستند، از تمام توان خود در جهت آموزش و یادگیری دانش‌آموزان استفاده کردند و این عمل، قابل تقدیر است.

او خاطرنشان کرد: آموزگار را انسان فرهیخته‌ای می‌دانیم که علاوه بر انتقال مطالب و مفاهیم، تصمیم دارد مبحث انسان بودن را آموزش دهد و این امر، در شرایط کرونایی دشوارتر شد و امروزه با این شرایط دشوار مواجه هستیم.

سپس، نائینیان رئیس اداره تکنولوژی وگروه‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن تقدیر و تشکر از جامعه فرهیخته فرهنگیان، گفت: با این که همه‌ ما در جریان تلاش‌های بیکران همکاران فرهنگی در جهت یادگیری دانش‌آموزان هستیم، اما آن یادگیری اصولی که ما در آموزش‌های حضوری از آن بهره می‌بردیم، در این آموزش‌های مجازی نشد که صورت بگیرد.

در پایان این مراسم، درختی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم، به ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های انجام شده در حوزه معاونت آموزش متوسطه این منطقه پرداخت.

شایان ذکر است در پایان از برگزیدگان کشوری در حوزه آموزش متوسطه، در سطح کشور با اهداء لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار