در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان :

آیین تجلیل از افتخارآفرینان مسابقات فرهنگی، هنری کانون‌ها

بهارستان یک(پانا)- آیین تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان منتخب در مسابقات فرهنگی و هنری کانون‌ها، در کانون شهیدمطهری آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۹۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از افتخارآفرینان مسابقات فرهنگی، هنری کانون‌ها

آیین تجلیل از 40 نفر افتخارآفرین مسابقات فرهنگی و هنری کانون‌ها، با حضور قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، درختی معاون آموزش متوسطه و جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان، در کانون شهیدمطهری آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

در این برنامه قره‌باقری گفت: خداوند انسان‌ها را دوبعدی آفریده و همه ما باید در کنار پرورش جسم خود، روحمان را هم پرورش دهیم و اگر تک‌بعدی عمل کنیم، یعنی به طور مثال فقط به فکر جسم خود باشیم و از روح و استعدادهای علمی خود غافل شویم، نمی‌توانیم استعدادهای دیگر خود را نمایان کنیم.

او ادامه داد: تمام دانش‌آموزانی که در شرایط کرونا، با مشقت و سختی درس می‌خوانند و تلاش می‌کنند، همگی دارای استعدادهای خاصی هستند و این استعدادها باید با همکاری و کمک اولیا و خودشان، کشف شود. کشف استعداد کار مهمی است و وظیفه خطیری که مربیان و معلمان محترم که رسالت تربیت بچه‌ها بر گردن آنها است، یک بخش مهم، کشف استعدادهای ذاتی بچه‌هاست.

قره‌باقری خاطرنشان کرد: هیچ شخصی نباید از این که نتوانسته استعدادی را تا الان کشف کند، ناامید شود؛ زیرا همه کسانی که در ناحیه یک بهارستان آموزش می‌بینند، دارای استعداد هستند؛ یا استعداد آموزشی دارند، مانند نخبه‌های آموزشی و کنکوری و یا در زمینه فرهنگی و هنری وارد عرصه استعدادیابی می‌شوند و خود را کشف می‌کنند.

در حاشیه این مراسم، درختی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در گفت وگو با پانا گفت: «استعداد نهفته دانش‌آموزان جهت شکوفایی، در انتظار جرقه‌ای ست که بارقه‌های امید را در دلشان ایجاد کند که این مهم به همت معاونت پرورشی، کارشناسی فرهنگی و هنری و مدیریت کانون فرهنگی هنری شهید مطهری منطقه جامه عمل پوشاند و ما مفتخریم که دانش‌آموزان دوره متوسطه در شرایط سخت و تلخ کرونایی در کنار تلاش جهت تعلیم، از تربیت و فعالیت‌های تربیتی غافل نشده و با درخشش در رشته‌های مختلف فرهنگی و هنری، افتخارآفرینی کردند.»

این مراسم، به صورت پخش زنده از کانال کانون شهید مطهری در شبکه شاد پوشش داده شد و در پایان به رسم یادبود، از دانش‌آموزان و فرهنگیان منتخب در این مسابقات، با اهدای لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار