آغاز ثبت نام دانش آموزان در پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد ثبت نام کلیه پایه ها به جز پایه اول به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه الکترونیکی انجام می پذیرد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام دانش آموزان در پایه اول ابتدایی از اول خرداد ماه

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان، از ثبت نام غیر حضوری تمامی پایه ها به جز پایه اول به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه الکترونیکی http://pada.medu.ir خبر داد.

او با عنوان اینکه ثبت نام دانش آموزان در پایه هفتم از 22 خرداد و پایه دهم از اول تیرماه شروع خواهد شد، خاطر نشان کرد: ثبت نام دانش آموزان میان پایه در مدرسه محل تحصیل به صورت خودکار انجام می شود و ثبت نام دانش آموزانی که مدرسه و مقطع تحصیلی آنان تغییر می کند نیز از طریق سامانه پادا انجام خواهد شد، همچنین درخواست خانواده ها برای ثبت نام در مدارس از طریق سامانه بررسی و نتیجه اعلام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: اولیا با مد نظر قرار دادن شعار بهترین مدرسه، نزدیک ترین مدرسه نسبت به ثبت نام فرزندان خود بدون هیچگونه استرس و عجله ای اقدام کنند.

ناصری بیان کرد: برای جلوگیری از تجمع اولیا برای ثبت نام در برخی مدارس از جمله مدارس هیات امنایی، ثبت نام در این مدارس بصورت سامانه ای انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار