چگونگی اعلام سوابق معلمان حق التدریس
تهران (پانا) - از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع بخشنامه «احصاء و اعلام سوابق معلمان حق التدریس» به ادارات کل آموزش و پرورش استانها، ابلاغ شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در راستای اجرای سیاستهای کلی دیوان عدالت اداری مبنی بر پیشگیری از شکایت کارکنان وزارت آموزش و پرورش با موضوع «احتساب سوابق غیر رسمی و پرداخت حق بیمه مربوطه»، بخشنامه «احصاء و اعلام سوابق معلمان حق التدریس» از سوی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع؛ به ادارات کل آموزش و پرورش استانها، ابلاغ شد.
بر اساس این گزارش، مسئولان استانی موظفند با در نظرگرفتن موارد ذیل، نسبت به احصاء و اعلام اطلاعات مشمولین اقدام کنند:
صرفا معلمان حق التدریسی که در بازه زمانی ۱ آذر۱۳۶۷ لغایت ۱ فروردین۱۳۸۸ به تدریس اشتغال داشته و به استخدام آموزش و پرورش پذیرفته شده اند، مشمول این بخشنامه خواهند بود.
معلمانی که در مدارس غیردولتی اشتغال به کار داشته اند، مشمول این بخشنامه نخواهند بود.
مقتضی است مدیران محترم ترتیبی اتخاذ نمایند تا نیروهای حقالتدریس مشمول این بخشنامه از طریق
رسانههای جمعی استان نظیر صدا و سیما، روزنامههای کثیرالانتشار و... مطلع و فراخوان شوند.
افراد مشمول که متقاضی احتساب سنوات مذکور میباشند، باید درخواست کتبی خود را ارائه و سوابق ایشان صرفا طبق جدول پیوست و در قالب فایل اکسل احصا و حداکثر تا تاریخ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ از طریق اتوماسیون اداری به مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و اموراداری ارسال گردد. در ضمن نیروهای مشمول صندوق بازنشستگی کشوری از نحوه انتقال کسور بین دو صندوق مطلع شوند و با آگاهی کامل درخواست ارایه کنند.
باتوجه به این که تصمیمگیری درخصوص نحوه احتساب و پرداخت کسورات قانونی نیروهای مشمول به سازمان تأمین اجتماعی، فقط در مورد افراد معرفی شده توسط استان ها و در قالب فایل اکسل پیوستی، انجام خواهد شد، بنابراین پس از ارسال فایل به سازمان تأمین اجتماعی، اطلاعات، قابل اصلاح و ویرایش نبوده و اطلاع رسانی دقیق و مؤثر موردتأکید است.
ارسال دیدگاه