رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی :

تجمع انتخاباتی درفضای بسته ممنوع است

ارومیه(پانا) - معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت هرگونه تجمع تبلیغاتی در فضای بسته شامل سالن های اجتماعات، مساجد، سالن های ورزشی و مکان‌هایی از این دست در استان ممنوع است.

کد مطلب: ۱۱۸۷۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تجمع انتخاباتی درفضای بسته ممنوع است

علی مصطفوی در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی افزود: طبق پروتکل های تعیین شده، در فضای باز نظیر استادیوم های ورزشی و حیاط مدارس با رعایت فاصله های اجتماعی مناسب با ظرفیت حداکثر ۳۰ درصدی آن مکان مشکلی برای برپایی تجمع انتخاباتی و تبلیغاتی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: البته نباید مدت زمان برگزاری این تجمع ها بیشتر از ۲ ساعت طول بکشد.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی اظهار کرد: برگزاری مراسم استقبال از نامزدها و راه اندازی کاروان ها ممنوع بوده که نامزدها باید این موارد را رعایت کنند.

مصطفوی ادامه داد: تعداد صندوق های اخذ رای انتخابات ۲۸ خرداد در آذربایجان غربی ۲ هزار و ۷۸۹ است که از این تعداد یک هزار و ۸۹۴ شعبه اخذ رای سیار و ۸۹۵ شعبه ثابت جمع آوری رای مردم را خواهند کرد.

وی گفت: شعب اخذ رای در انتخابات ۲۸ خرداد امسال نسبت به انتخابات گذشته، هشت درصد افزایش یافته و شروع فرایند انتخابات نیز که پیشتر از ساعت هشت صبح بود به خاطر پروتکل های مربوط به بیماری کووید ۱۹ از ساعت هفت صبح تا ۲ بامداد روز ۲۹ خرداد خواهد بود.

وی افزود: مجریان انتخابات باید تمامی جوانب را رعایت کنند و تلاش داشته باشند تا مشارکت مردم در انتخابات به حداکثر برسد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اضافه کرد: تمامی مجریان انتخابات بی طرفی را رعایت کنند چون رای مردم در پیش ما امانت است و باید این امانت را به مقصد خود برسانیم.

وی همچنین در رابطه با بیماری کووید ۱۹ گفت: در آذربایجان غربی، پنج شهر با وضعیت زرد و ۱۲ شهر با وضعیت نارنجی کرونایی وجود دارد.

مصطفوی در رابطه با قطعی برق در آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به کمبود آب در استان برنامه ریزی شده تا سهمیه بندی شود تا عدالت در قطع برق رعایت شود.

وی ادامه داد: بیمارستان ها و واحدهای اکسیژن‌ساز قرار است در اولویت اداره برق باشد.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه روند بیماری کووید ۱۹ در این استان مثل سایر استانهای کشور رو به کاهش است، گفت: متاسفانه فوتی ها رو به افزایش است که این را پیش بینی می کردیم که فوتی ها افزایش می یابد.

دکتر علی احمد آقاپور افزود: باید مواظب باشیم تا این کاهش را حفظ کنیم چون وضعیت بیماری کرونا شکننده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه در رابطه با واکسناسیون در فضای مجازی تبلیغ منفی می کنند ولی تزریق واکسن خیلی موثر است و خطرات واکسن در حد صفر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار