در مراسم گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر عنوان شد:

هر فکر و برنامه، تصمیم گیری و تصمیم سازی ما و هر امضای ما باید با یاد شهدا باشد

تهران(پانا) - شهدا ایمان و اعتقادشان به خدا، قرآن، اهل بیت(ع) و ولایت یک اعتقاد راسخ بود. اعتقادی که در راه حفظ آن گران بهاترین نعمت الهی که جانشان بود را از دست دادند و ما در قبال خون تک تک شهدایی که هر کدام در محله ای، خانه ای و اقوامی عزیز بوده اند و با شهادتشان اثرگذار شده اند مسئولیم.

کد مطلب: ۱۱۸۷۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
هر فکر و برنامه، تصمیم گیری و تصمیم سازی ما و هر امضای ما باید با یاد شهدا باشد

صبح امروز‌ به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر؛ صبحگاه مشترک آموزش و پرورش و سپاه حضرت رسول(ص) با حفظ پروتکل های بهداشتی در حیاط اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و سپاه حضرت رسول(ص) و جمعی از فرماندهان سپاه برگزار شد.

رقیه سادات نقوی؛ سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی حضار این مراسم را یاران، دوستان و علاقه مندان به خط شهدا، فرهنگ شهدا و آرمان شهدا دانست و خطاب به آنها گفت: «در میان شما هستند بزرگوارانی که خودشان از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و باعث عزت و افتخار و آبروی ایران اسلامی هستند و امروز را به یاد حماسه های آزادسازی خرمشهر که به گفته امام راحل(ره) آن را خدا آزاد کرد گرد هم آمده ایم.»

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی به نیابت از مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن خیر مقدم به همه میهمانان این مراسم افزود: «این آمدن، نشستن و ذکر نام و یاد شهدا و گرامیداشت حماسه خرمشهر به خواست ما نبوده است بلکه شهدا ما را به این مراسم دعوت کرده اند و فرصتی فراهم شد تا بار دیگر دل‌هایمان را پیوند بزنیم با شهدا و آرمان و اهدافشان را یادآور شویم.»

نقوی در ادامه تصریح کرد: «شهدا ایمان و اعتقادشان به خدا، قرآن، اهل بیت(ع) و ولایت یک اعتقاد راسخ بود. اعتقادی که در راه حفظ آن گران بها ترین نعمت الهی که جانشان بود را از دست دادند و ما در قبال خون تک تک شهدایی که هر کدام در محله ای، خانه ای و اقوامی عزیز بوده اند و با شهادتشان اثرگذار شده اند مسئولیم. هر فکر و برنامه، تصمیم گیری و تصمیم سازی ما و هر امضای ما باید با یاد شهدا باشد.»

وی خاطرنشان کرد: «فراموش نکنیم که اگر امروز ثمره انقلاب به دست ما رسیده و همچنین شاهد شاهد پیروزی مردم فلسطین پس از سال‌ها مقاومت هستیم و از غزه نیز اخبار نوید بخش به گوش می رسد؛ به خود می بالیم که اینهمه اقتدار و مقاومت را از شهدای عزیز آموخته اند.»

نقوی در پایان گفت: «در برابر خون شهدا مسئولیم مبادا که در روز قیامت شهدا بپرسند که زمان و مسئولیت داشتی و تو چه کردی؟ و مانتوانیم پاسخ دهیم. از خداوند می خواهم که شهدا در این دنیا دستمان را بگیرند و در قیامت شفاعتشان نصیب همه ما بشود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار