معرفی رقیه سادات نقوی به عنوان «سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی» شهر تهران

تهران (پانا) - جای خرسندی است که امروز امورتربیتی و معاونت پرورشی و فرهنگی در پایتخت از اتحاد و انسجام خوبی برخوردار است و تلاش ها و ثمرات این معاونت با وجود شیوع کرونا و زیست بوم جدید قابل توجه و ستودنی است.

کد مطلب: ۱۱۸۵۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
معرفی رقیه سادات نقوی به عنوان «سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی» شهر تهران

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، رقیه سادات نقوی به عنوان سرپرست معاونت پرورشی به شورای معاونان اداره کل و شورای پرورشی و فرهنگی معرفی شد.
در نشستی که به همین منظور و به منظور تجلیل از خدمات مجتبی ولی پوری معاون سابق پرورشی و فرهنگی برگزار شد، نقوی به اهمیت و ضرورت توجه به نهاد امورتربیتی اشاره کرد و گفت: جای خرسندی است که امروز امورتربیتی و معاونت پرورشی و فرهنگی در پایتخت از اتحاد و انسجام خوبی برخوردار است و تلاش ها و ثمرات این معاونت با وجود شیوع کرونا و زیست بوم جدید قابل توجه و ستودنی است.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی با تشکر از خدمات مجتبی ولی پوری اظهار کرد: جناب آقای ولی پوری در دوران خدمت در این سمت از رویکردهای ارزنده ای برخوردار بودند که نتیجه مهم آن ایجاد وحدت و همدلی در حوزه معاونت و نیز هماهنگی و هم افزایی ارزنده با حوزه ستادی است.

در این نشست اسدی، ربوشه و شفیع پور به نمایندگی از شورای معاونان پرورشی از خدمات ولی پوری قدردانی کردند.

مجتبی ولی پوری معاون سابق پرورشی و فرهنگی به کسوت بازنشستگی نائل شد و رقیه سادات نقوی رئیس اداره امورتربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی مسئولیت سرپرستی معاونت پرورشی و فرهنگی را بر عهده گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار