کودکان ایرانی به نشانه حمایت و دوستی با کودکان فلسطینی تـجـمع می‌کنند

تهران (پانا) - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت جشن پیروزی مردم فلسطین و حمایت و دوستی با کودکان فلسطینی ضمن اعلام برگزاری گردهمایی در روز دوشنبه سوم خرداد، اطلاعیه‌ای نیز صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۰۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کودکان ایرانی به نشانه حمایت و دوستی با کودکان فلسطینی  تـجـمع می‌کنند

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«مقاومت ۱۲ روزه جوانان غیور فلسطینی در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی با پیروزی تاریخی و مبارک جبهۀ مقاومت همراه شد و این پیروزی بزرگ، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات بر علیه این رژیم تروریستی و سرآغازی برای محو کامل آن خواهد بود.

در این حملات وحشیانه متأسفانه ۶۶ کودک فلسطینی با بی رحمی هرچه تمام به شهادت رسیدند و اسباب بازی هایشان در حسرت بازی و خنده صاحبانشان ماندند.

به همین منظور بچه‌های ایرانی، با ایمان به قدرت دوستی و همدلی ، برای عبور از روزهای سخت، در کنار خانواده هایشان، روز دوشـنبه سـوم خـردادماه از ساعت ۱۷:۳۰ در تهران ـ میدان فلسطین گرد هم می‌آیند و با برگزاری جشن پیروزی بزرگ، دوستی و همدلی خود را با کودکان مظلوم فلسطینی نشان خواهند داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تبریک مجدد پیروزی بزرگ جنبش حماس و جهاد اسلامی و سایر گروه‌های مقاومت اسلامی در کنار قدرت ایمان و ارادۀ ملت قهرمان فلسطین در مقابل تهاجمات وحشیانۀ رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی، از همۀ بچه های ایرانی دعوت می کند تا در این تجمع جشن پیروزی غرورآفرین که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در فضای باز برگزار می‌شود با پلاکاردها و پرچم‌های دست ساز خود و با اسباب بازی و عروسکشان حضور یافته و ضمن شادباش این پیروزی بزرگ، دوستی و همدلی خود را با کودکان فلسطینی و دیگر کودکان مظلوم دنیا نشان دهند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار