نوبت‌دهی هوشمند واکسیناسیون برای گروه سنی بالای ۷۰ سال

اردبیل(پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از اجرای نوبت‌دهی هوشمند واکسیناسیون برای گروه سنی بالای ۷۰ سال خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نوبت‌دهی هوشمند واکسیناسیون برای گروه سنی بالای ۷۰ سال

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ،شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به اجرای نوبت‌دهی هوشمند واکسیناسیون برای گروه سنی بالای ۷۰ سال اظهار کرد: با توجه به این که متولدین ۱۳۳۰ به قبل گروه سنی ۷۰ سال محسوب می‌شوند می‌توانند در این طرح شرکت کنند.
او بیان کرد: دریافت نوبت واکسن کرونا از تاریخ شنبه اول خرداد ۱۴۰۰ مستلزم ثبت‌نام در سامانه salamat.gov.ir خواهد بود و همه افراد ثبت‌نام شده به ترتیب سنی به صورت هوشمند نوبت‌دهی خواهند شد و محل و زمان دقیق واکسیناسیون به هر فرد از طریق پیامک اعلام می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: حضور افراد در مراکز واکسیناسیون فقط بر اساس پیامک نوبت‌دهی است و مراکز واکسیناسیون از پذیرش افرادی که بدون نوبت مراجعه کنند معذور خواهند بود.
حبیب‌زاده بیان کرد: امیدواریم با تمهیدات به عمل آمده در راستای اجرای طرح واکسیناسیون در استان بتوانیم به شکل مناسب اقدام کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

او گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان مرخص و ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ بستری شدند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: در این مدت ۴ بیمار مبتلا به کرونا در استان جان باختند.
او با بیان اینکه ۲۵۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: ۵۱ بیمار بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
گفتنی است: براساس آخرین وضعیت اعلام شده توسط وزارت بهداشت، هم اکنون شهرستان‌های اردبیل، پارس آباد، مشگین‌شهر، خلخال و گرمی در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بیله سوار، نیر، نمین، سرعین، کوثر و اصلاندوز در وضعیت زرد قرار دارند.
تاکنون هزار و ۷۸۱ بیمار مبتلا به کرونا در استان اردبیل جان باخته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار