سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای سازمان پژوهش راه اندازی شد

تهران (پانا) - سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی شنبه یکم خرداد 1400 همزمان با روز ملی بهره‌وری،  رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای سازمان پژوهش راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، در مراسم رونمایی از این سامانه که به صورت وبیناری برگزار شد، حبیب الله مهری مدیرکل امور اداری و پشتیبانی، معصومه نوروزی معاون مدیرکل، بهنام نیک نژاد مدیر طرح و برنامه و تعدادی از کارشناسان و همکاران سازمان پژوهش و همچنین شرکت مجری طرح حضور داشتند.

در ابتدا نماینده شرکت مجری طرح توضیحاتی درباره بخش‌ها و قابلیت‌های مختلف سامانه نظام پیشنهادها از جمله گزارش شاخص‌های نظام پیشنهادها، گزارش آمار عملکرد، کارنامه مشارکت، آمار بازدیدکنندگان و... ارائه کرد.

وی به قابلیت داشتن پنل شخصی و امکان بارگذاری پیشنهادها در این سامانه تاکید کرد و گفت: سامانه نظام پیشنهادها بر اساس سطوح دسترسی طراحی شده است. به این صورت که همکاران سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی با توجه به نقشی که به آن‌ها اختصاص داده می‌شود به بعضی از داده‌های اطلاعاتی که مربوط به آنهاست، دسترسی خواهند داشت.

گفتنی است، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با هدف بهره‌گیری نظام‌مند از توانایی‌های فکری و خلاقیت سرمایه انسانی در تصمیمات مدیریتی، اقدام به استقرار سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها کرده است.

با ایجاد این زیرسیستم توسعه منابع انسانی، ایجاد و تقویت روحیه کار گروهی و تیمی، ایجاد اشتیاق به یادگیری، مطالعه، آموزش و تحقیقات در کارکنان جهت یافتن فرصت‌ها و فعالیت‌های بهبود و تحول اداری فراهم می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار