نهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد

تهران (پانا) - نهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به‌منظور بازتاب محتواهای راهبردی در سطح درون سازمانی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
نهمین شماره نشریه رسانه الکترونیک سازمان پژوهش منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، نهمین شماره این نشریه در 36 صفحه در قالب گزارش و تحلیل شامل 10 بخش محتوایی همچون "سخنرانی تلویزیونی رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز جهانی قدس"؛ " پیش‌نویس شیوه‌نامه ویرایش و نگارش سازمان پژوهش مورد بررسی قرار گرفت"؛ " آموزش یا یادگیری در دوران کووید 19"؛ "تأثیرات اختلالات آموزشی و بسته شدن مدارس در دوران شیوع بیماری کرونا بر سلامت ذهنی دانش‌آموزان (با تأکید بر دانش‌آموزان استثنایی و دارای نیازمندی‌های خاص) "؛ " در فضای مجازی؛ باید گزینشگر و کنشگر فعال و هوشیار اطلاعات بود"؛ "اخبار دفتر انتشارات و فناوری آموزشی"؛ "تازه‌های نشر کتاب" تهیه و تولید شده است.

این نشریه الکترونیکی در راستای آگاهی بخشی و ارائه مبسوط برنامه‌ها و فعالیت‌های راهبردی سازمان و به‌صورت ماهانه منتشر می‌شود.

علاقه‌مندان به همکاری با تحریریه نشریه می‌توانند مطالب خود را در قالب چکیده مقالات و یادداشت به اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل ارسال نمایند. مطالب دریافتی پس از بررسی شورای تحریریه آماده‌سازی و منتشر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار