نحوه شرکت دانش‌آموزان در کلاس‌های فعالیت‌های تابستانی

تهران (پانا) - اداره کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش پیرامون چگونگی اجرای فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان اطلاعیه ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
نحوه شرکت دانش‌آموزان در کلاس‌های فعالیت‌های تابستانی

اداره کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و دبیرخانه فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان درباره راه اندازی بخشی در شبکه شاد برای اجرای فعالیت‌های تابستانی دانش‌‌آموزان اطلاعیه ای صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به اطلاع تمام مدیران مراکز تابستانی اعم از دارالقرآن‌ها، کانون‌های فرهنگی تربیتی، اردوگاه‌های دانش‌آموزی، مدارس متقاضی، پژوهش سراها، هنرستان‌های فنی و حرفه ای، هسته‌های مشاوره، مجتمع‌ها و سالن‌های ورزشی، پایگاه‌های تابستانی بسیج دانش‌آموزی، سازمان دانش‌آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، هلال احمر می‌رساند که طبق مصوبه کمیسیون فعالیت تابستانی وزارت آموزش و پرورش و توافق به عمل آمده با شبکه شاد و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت تابستانی امسال تلفیقی از سامانه همگام و شاد خواهد بود. لذا از همه مدیران درخواست می‌کنیم از اول خرداد ۱۴۰۰ با یوزر و پسورد خود به سامانه همگام وارد و نسبت به تعریف دوره (کلاس) فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی و مهارتی اقدام کنند.

قابل ذکر است که طی جدول زمانبندی اعلام شده مدیران تا ۱۵ خرداد فرصت دارند نسبت به تعریف دوره اقدام کنند و بعد از آن باید اطلاع رسانی لازم صورت گیرد تا دانش‌آموزان با ورود به همگام نسبت به ثبت نام در کلاس‌ها اقدام کنند و ثبت نام دانش‌آموزان تا اول تیر ماه ادامه خواهد یافت.

بعد از آن شبکه شاد با ایجاد پنجره ای در صفحه اصلی شاد "پایگاه تابستانی من را " مثل "مدرسه من "را ایجاد می‌کند و با انتقال اطلاعات از سامانه همگام به شاد، شبکه شاد قادر خواهد بود طبق کلاس‌های تعریف شده در سامانه همگام توسط مدیران پایگاه‌های تابستانی گروه‌های کلاسی را ایجاد و در دسترس قرار دهد. لذا دقت داشته باشید که باید دانش‌آموزان تا اول تیرماه در سامانه همگام و در کلاس‌های مورد نظر ثبت نام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار