ثبت نام کلاس اولی ها در کهگیلویه وبویراحمد در سال جدید آغاز شد

یاسو ج(پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش استان جزئیات ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان در سال جدید را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام کلاس اولی ها در کهگیلویه وبویراحمد در سال جدید آغاز شد

هادی زارع پور در جلسه کارگروه ثبت نام دانش آموزان گفت: ثبت نام پایه اولی‌ها از امروز شنبه اول خردادماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و والدینِ دانش آموزان باید به ۲ طریق حضوری و الکترونیکی از سامانه پادا وسیدا، فرزندان خود را ثبت نام کنند.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل وزارت آموزش وپرورش ثبت نام از اول خردادماه آغاز و تا پایان مردادماه سال جاری انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان گفت: اولیاء دانش آموزان به منظور ثبت نام می‌توانند با ورود به سامانه سیدا و درگاه پادا به نشانی www.pada.medu.ir ثبت نام فرزندان خود را انجام دهند.

هادی زارع پور با تأکید بر اینکه اولیاء می‌توانند مدارک مورد نیاز ثبت نام دانش آموزان را در این سامانه بارگذاری کنند بیان کرد: با توجه به این فرآیند نیاز به حضور خانواده‌ها در مدارس نیست.

وی گفت: ثبت نام برای مدارس شاهد در پایه اول نیز از طریق سامانه سجا انجام می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی ودبیر ستاد ثبت نام استان کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: به منظور نظارت بر فرآیند ثبت نام، سئوالات و سایر موارد، ستاد ثبت نام مستقر در معاونت آموزش ابتدایی استان آماده پاسخگویی است.

علی زهرایی افزود: ثبت نام دانش آموزان در محل تحصیل به صورت خودکار انجام می‌شود وثبت نام دانش آموزانی که مدرسه و دوره تحصیلی آنان تغییر می‌کند نیز از طریق سامانه پادا انجام خواهد شد.

وی در ادامه از والدین خواست از امروز با مراجعه حضوری به نزدیکترین مدرسه محل سکونت خود برای سنجش کودکان وثبت نام آن‌ها در پایه اول اقدام کنند.

دبیر ستاد ثبت نام استان با بیان اینکه کلاس اول پایه حساس برای ورود به سیستم آموزش وپرورش است گفت: طبق تحقیقات دانش آموزانی موفق هستند که همراهی والدین خود را داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار