دستگیری گرداننده کانال تلگرامی مروج روابط نامتعارف

تهران (پانا) - رئیس پلیس فتا شرق استان تهران از دستگیری گرداننده کانال تلگرامی غیراخلاقی و نامتعارف در بین نوجوانان و افراد کم سن و سال، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری گرداننده کانال تلگرامی مروج روابط نامتعارف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ رضا ملوکی در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اخلاقی و اجتماعی جامعه و طی رصد فضای مجازی، کانال تلگرامی که اقدام به انتشار عکس و فیلم‌های غیراخلاقی و تشویق به روابط نامشروع همجنس گرایی در فضای مجازی می‌کرد شناسایی شد.

وی اضافه کرد: بعد از اقدامات تخصصی و فنی‌ تیم کارشناسان پلیس فتا، متهم پرونده شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستورات لازم در خصوص جلب وی اخذ شد.

این مقام مسئول افزود: متهم پرونده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت بازجویی و بررسی بیشتر به پلیس فتا منتقل شد و پس از بررسی تجهیزات الکترونیکی متهم مشخص شد علاوه بر راه اندازی گروه‌های متعدد در شبکه اجتماعی تلگرام با هزاران نفر عضو و کاربر فعال، اقدام به ترویج رابطه نامتعارف بین افراد کم سن و سال و نوجوانان می‌کرد.

سرهنگ ملوکی گفت: در نهایت تمامی گروه‌های غیر اخلاقی از دسترس متهم خارج شد و پرونده تکمیلی به دادسرا اعزام و نامبرده به اتهام افساد فی الارض و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

رییس پلیس فتا شرق استان تهران با اشاره به این موضوع که ثبت گزارش در وب‌سایت پلیس فتا به منزله شکایت نیست و کاربران باید برای سیر مراحل قانونی به دادسرای محل سکونت خود مراجعه کنند از شهروندان خواست که برای ثبت گزارش تخلف کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی وارد سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir شده و از طریق پنل سمت چپ سایت قسمت ارتباطات مردمی در قسمت ثبت وب سایت‌های متخلف گزارش خود را ثبت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار