طرح عقیم و ننگین معامله قرن به زباله‌دان تاریخ پیوست

تهران (پانا) - شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به دنبال پیروی افتخارآمیز ملت مسلمان و مقاوم فلسطین در نبرد 12 روزه علیه اسرائیل، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
طرح عقیم و ننگین معامله قرن به زباله‌دان تاریخ پیوست

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

نصر من الله وفتح قریب و بشر الصابرین

پیروزی بزرگ و افتخارآمیز ملت مسلمان و مقاوم فلسطین در نبرد 12 روزه علیه صهیونیست‌های درمانده و مفلوک، معجزه‌ی غلبه اراده ملت‌ها و گفتمان پیروز مقاومت اسلامی را بار دیگر برجهانیان اثبات کرد.

دفاع قهرمانانه مردم مسلمان و مظلوم فلسطین از مسجدالاقصی و سرزمین مقدس، این بار با یکپارچگی و هم‌افزایی مردم تمام مناطق فلسطین و هماهنگی تحسین برانگیز همه گروه‌های مقاومت، با بهره‌مندی از ایمان سرشار و توکل برقادر متعال و با به کارگیری سلاح‌های قوی، موازنه را به نفع مقاومت برگرداند و شکست سنگین و راهبردی دیگری را در کارنامه سیاه و ننگین دولت جعلی صهیونیسم ثبت کرد.

ابن دفاع قهرمانانه ترکیبی فصل نوین در مقاومت ۷۰ساله مردم فلسطین محسوب می‌شود و از این پس مردم جهان و ملل اسلامی شاهد وضعیتی متفاوت و شرایطی جدید در مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب خواهند بود.

با این مقاومت جانانه، طرح عقیم و ننگین معامله قرن و اقدامات مذبوحانه ارتجاع عرب در عادی‌سازی روابط، به زباله‌دان تاریخ پیوسته است.

اینک این مردم بزرگ و مقتدر فلسطین هستند که تکلیف آینده خود را روشن خواهند کرد و این گروه‌های مقاومت اسلامی هستند که دست بر ماشه در میدان مبارزه آماده‌ی پاسخگویی قاطع در هر زمان و مکان هستند.

سلام خدا بر شهیدان مقاومت 12 روزه به ویژه فرماندهان شهید عملیات غرورآفرین سیف القدس، درود بر رزمندگان گردان‌های قسام و قدس و بر حماس و جهاد اسلامی به ویژه بر مردم صبور و سلحشور غزه قهرمان و بر جوانان شجاع قدس و کرانه باختری و محله‌ی مقاومت؛ "شیخ جراح"

ائمه جمعه ایران اسلامی جبهه شکر بر آستان الهی می‌گذارند و این فتح مبین و درخشان را به مردم عزیز و فلسطین و فرماندهان و رزمندگان دشمن‌شکن گروه‌های مقاومت تبریک و تهنیت و شادباش می‌گویند.

وماالنصر الا من عندالله العزیز الحکیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار