نامه سفارت ایران در انگلیس درباره محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تهران (پانا) - سفارت جمهوری اسلامی ایران درلندن با ارسال نامه‌ای به نهادها، سازمان‌ها و موسسات اسلامی در لندن، تجاوزهای اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم و سرزمین فلسطین را شدیدا محکوم کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد
نامه سفارت ایران در انگلیس درباره محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

به گزارش ایرنا، سفارت جمهوری اسلامی ایران از همه نهادهای اسلامی در لندن خواسته که قویا به صورت صدایی واحد دربرابر تجاوزگری این رژیم غاصب ایستادگی کنند و در جهت تحقق آرمان ها و حقوق مسلم مردم فلسطین تلاش کنندتا در آینده ای نزدیک شاهد تحقق حقوق ذاتی مردم فلسطین در تعیین سرنوشت خود و تشکیل دولت مستقل فلسطینی به پایتختی قدس شریف باشیم.

در بخشی از این نامه که به امضای کاردار ایران در لندن رسیده و در اختیار دفتر ایرنا در لندن قرار گرفت، آمده است: بیش از ۱۰ روز است که رژیم صهیونیستی در نهایت بی رحمی و وحشی گری برادران و خواهران و به ویژه کودکان فلسطینی را به معنای واقعی کلمه قتل عام می کند به طوری که تاکنون بیش از ۲۲۶ تن از مردم مظلوم فلسطین و از جمله ۶۱ کودک و ۳۶ زن را به شهادت رسانده است.

این نامه می‌افزاید: تاریخ بارها و بارها به ما ثابت کرده است که سکوت یا بی تفاوتی سازمان های اسلامی دربرابر تجاوزگری های این رژیم غاصب،اشغالگران را در وحشی گری های خود جسورتر می کند و آنان،خون پاک و جان ارزشمند،مردم ستمدیده و آزاده فلسطین را بیشتر و بیشتر،قربانی خوی تجاوزگری و اشغالگری خود می کنند.

در ادامه این نامه می‌خوانیم: سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن،جنایات و اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین را شدیدا محکوم می کند و از سازمان ها،موسسات و نهادهای اسلامی در لندن می خواهد که به صورت جمعی یا فردی صدای واحد و قدرتمندی در برابر جنگ تمام عیاری باشند که رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین به راه انداخته است.

درگیری ها در غزه و سرزمین های اشغالی در حالی روز یازدهم خود را پشت سر می گذارد که رژیم صهیونیستی بیش از ۲۳۰ شهروند غیرنظامی فلسطینی را به شهادت رسانده که نیمی از آنها زن و کودک هستند. حملات جنگنده های صهیونیستی به غزه تاکنون بیش از ۵۰۰ ساختمان و خانه را بطور کامل ویران و افزون بر ۷۲ هزار نفر را بی خانمان و آواره کرده و بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ زخمی برجای گذاشته است.

صهیونیست ها مدعی اند که حملات خود را علیه فرماندهان حماس انجام می دهند اما شهادت کودکان و زنان خود بهترین و واضح ترین پاسخ به این ادعاهاست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار