مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان:

تربیت اجتماعی انسان‌ها زمینه‌ساز توسعه کشور است

زاهدان(پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت توسعه جوامع در صورتی محقق می‌شود که افراد جامعه از تربیت اجتماعی مناسب برخوردار باشند که این مهم در سازمان دانش آموزی محقق می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۸۶۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
تربیت اجتماعی انسان‌ها زمینه‌ساز توسعه کشور است

محمود همت در مراسم استانی سالگرد تاسیس سازمان دانش آموزی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: آموزش خویشتن داری، مهارت گفت و گو، نقدپذیری، مشارکت و مسئولیت پذیری از مهمترین مهارت‌هایی است که در سازمان دانش آموزی به دانش آموزان آموخته می‌شود و تا افراد جامعه به این مهارت‌ها مجهز نشوند نمی‌توانند رشد و توسعه را برای جامعه به ارمغان آوردند.
وی تشکل پیشتازان را یکی از مهمترین ظرفیت های سازمان دانش آموزی در تربیت اجتماعی دانش آموزان عنوان کرد و گفت: در سال تحصیلی جاری ۱۲۴ هزار مربی و دانش آموز در تشکل پیشتازان استان جذب شدند.
همت خاطر نشان کرد: پویش های دانش آموزی بسیاری در طول سال تحصیلی در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی با همت پیشتازان استان برگزار و رتبه‌های خوبی در کشور کسب شد.
وی به اجرای بسته تحولی «هر دانش آموز یک نقش اجتماعی» اشاره کرد و ادامه داد: ۱۵۴ فعالیت در این بسته تحولی وجود داشت که با کمک مربیان به خوبی در سیستان و بلوچستان اجرا شد.
همت افزود: با اجرای بسته تحولی جدید سازمان دانش آموزی هم اکنون۷۰۰ دانش آموز عضو مجلس دانش آموزی در شهرستان ‌ها و مناطق سیستان و بلوچستان فعالیت دارند.
مدیر سازمان دانش آموزی سیستان و بلوچستان گفت: در زمینه خبرگزاری پانا نیز استان ما موفق به کسب رتبه برتر در میان استان های کشور شد.
همت ادامه داد: جذب حداکثری دانش آموزان در تشکل ‌های دانش آموزی اولویت ماست تا بتوانیم چتر سازمان دانش آموزی را بر سر همه جمعیت دانش آموزی بگسترانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار