برگزاری مراسم سالگرد تاسیس سازمان دانش‌آموزی در شهرستان اردل

اردل (پانا) - مراسم گرامیداشت سالگرد تأسیس سازمان دانش‌آموزی در آموزش و پرورش شهرستان اردل برای تقدیر از فعالان سازمان دانش‌آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم سالگرد تاسیس سازمان دانش‌آموزی در شهرستان اردل

در این برنامه از تمامی مربیان و مدرسان و دانش آموزان عضو تشکلات پیشتازان، خبرگزاری پانا، مجلس دانش آموزی، مجامع اعضا و مربیان و همه تلاشگران این عرصه در شهرستان اردل تقدیر شد.

محمد صیدی مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان اردل در گفت‌وگو با پانا گفت: سازمان دانش آموزی نهادی است که از بطن جمهوری اسلامی ترواش پیدا کرده و هر روز نیاز به استفاده بهینه از نظر و وجود دانش آموزان پیشتاز به عنوان پرچمداران سند تحول بنیادین و آینده سازان ایران اسلامی بیشتر نمایان می‌شود.

صیدی در ادامه افزود: سازمان دانش آموزی مأمن مناسبی برای مشارکت آگاهانه و فعال دانش آموزان در زمینه های مختلف اعتقادی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی بوده و همواره کمک حال آموزش و پرورش در مدارس است. نظام تعلیم و تربیت نیازمند خلاقیت و نوآوری دانش آموزان است تا بتواند همگام با نیازهای روز دانش آموزان حرکت کرده و در پیشبرد و پیشرفت آنها در زندگی اجتماعیشان کمک کند.

مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان اردل در پایان گفت: اینجانب فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی را تبریک گفته و از همراهی و تلاش های بی‌وقفه و صادقانه همکاران گرانقدر، مربیان، مدرسان و دانش‌آموزان عضو تشکل پیشتازان، خبرنگاران خبرگزاری پانا، اعضای مجلس دانش‌آموزی و مجامع اعضا و مربیان و قدردانی می کنم.

دانش آموز خبرنگار: حنانه رئیسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار