شرکت در انتخابات، با حضور حداکثری و انتخابی آگاهانه، تکلیف ملی همه است

تهران(پانا)- انتخابات در این دوره نیاز به حضور حداکثری دارد تا دشمنان بر کشور مسلط نشوند. انتخابی که با شناخت و آگاهانه از فرد مورد نظر شکل بگیرد. این انتخاب تکلیف ملی همه مردم است.

کد مطلب: ۱۱۸۶۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
شرکت در انتخابات، با حضور حداکثری و انتخابی آگاهانه، تکلیف ملی همه است

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۱۴۰۰، در تاریخ ۲۸ خرداد ماه برگزار خواهد شد. این روز، روزی بسیار مهم و تاثیرگذار در سرنوشت و آینده کشور ایران است. مسئله مهم در مورد این انتخابات، کاهش تمایل مردم به مشارکت در آن است که عواملی چون ناامیدی مردم از وضع اقتصادی، فسادهای مالی و اداری و عدم شفافیت امور باعث آن شده است. با توجه به همه این موارد، اما شرکت در انتخابات این دوره بسیار مهم است و نقش حیاتی در آینده کشور دارد و بی‌تفاوتی به این مسئله، همسو شدن با دشمن است.

برای گفت‌و‌گو در رابطه با انتخابات به پدرم مراجعه کردم. محمد شاکری، کارمند سازمان نظام پزشکی است.

شاکری، در رابطه با دلیل مشارکت خود در رای‌دادن در انتخابات به پانا گفت:«من رای می‌دهم، زیرا شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی ماست. من برای آینده کشورم، پایمال نشدن خون سردار سلیمانی و شهدا، وظیفه ملی و شرعی، پاسداری از ولایت فقیه و پایداری نظام جمهوری اسلامی رای می‌دهم. حضور حداکثری مردم در انتخابات ضمانت کننده امنیت کشور است. چون دشمنان ما آنقدر که از پشتوانه مردمی می‌ترسند، از امکانات تسلیحاتی ما نمی‌ترسند. پس باید همه پای صندوق رای بیاییم.»

وی در ادامه درباره آگاهی و بصیرت برای انتخاب اصلح افزود:«رای تک تک ما روی سرنوشت کشور تاثیر دارد. اینکه با ناامیدی و بدون آگاهی و بینش و فکرکردن روی مسائل مهم کشور به شخصی فقط صرف رای‌دادن و مهرخوردن در شناسنامه رای بدهیم، مطمئنا آینده خوب در انتظار ما نخواهد بود. پس باید شناخت کافی از فرد مورد نظر داشته باشیم. بعضی افراد می‌گویند تا الان در انتخابات شرکت کرده‌ایم ولی وضع ما این است. من به این افراد می‌گویم که شاید انتخاب درستی نداشته‌اید. اگر از وضع موجود ناراضی هستیم، باید حتما در انتخابات شرکت کرده و به فرد اصلح رای دهیم. این ترفند دشمن است که فشار اقتصادی حداکثری توسط عوامل داخلی یا خارجی روی ما بیاورد تا ناامید شویم و حضور کمرنگ در انتخابات داشته باشیم و آن روز، روزی است که دشمن به تمام اهداف خود رسیده است.»

خبرنگار دانش آموز پانا؛ حسنا شاکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار