من در انتخابات شرکت می کنم زیرا

انتخابات مهم‌ترین ساز و کار برای بهبود وضعیت موجود است

یاسوج (پانا) - یک معلم بازنشسته که پدر یکی از دانش‌آموزان شهر یاسوج است، در مورد دلیل رای‌دادن می‌گوید رای می‌دهد، زیرا سرنوشت چهار سال کشور به انتخاب مردم بستگی دارد و اگر وضعیت موجود قرار است تغییر کند، باید با حضور در انتخابات به مسئولیت اجتماعی خود جامه عمل پوشاند. او تاکید می‌کند مردم باید تعصبات جناحی که تا الان باعث می شد به یک کاندید خاص رای بدهند را دور انداخته و با پیگیری برنامه‌ها و سوابق، فرد اصلح را انتخاب کنند.

کد مطلب: ۱۱۸۸۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مهم‌ترین ساز و کار برای بهبود وضعیت موجود است

انتخابات ریاست‌جمهوری در 28 خرداد1400 برگزار می‌شود و به دلیل شرایط بیماری کرونا، در فضای مجازی حال و هوای پرشوری دارد. تکلیف اجتماعی هر فرد، انتخاب فردی است که مدیر و مدبر باشد.

مظفر بهرامی‌پور، پدر یکی از دانش‌آموزان یاسوج که به گفته خودش بهترین راهنمای زندگیش بوده، در خصوص شرکت در انتخابات بیان کرد:«در مکاتب حکمرانی و سیاستگذاری جهان، انتخابات بهترین عملکرد برای تحقق دموکراسی و مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت خود، خانواده و همه ملت عزیزمان است که البته در کشور ما به معنای مردم‌سالاری دینی حاکم است.»

وی گفت: «مهم‌تر از همه این است که رئیس‌جمهور، فروتنی و صداقت را در کار خود نشان دهد و به توانمندی‌های داخلی در کنار ارتباط با جهان، متعهد باشد زیرا این دو مکمل هم هستند.»

بهرامی‌پور در باره ملاک انتخاب رییس جمهور بیان کرد:«رییس جمهور باید تخصص در حوزه مدیریت و زندگی در حد عرف جامعه داشته باشد.»

وی خاطرنشان کرد:«ما اگر در قبال این موضوع انتخاب درستی داشته باشیم حداقل می‌دانیم که حق‌الناس را ادا کرده‌ایم و در حق جوانان و مردم ظلمی نکردیم.»

خبرنگار :محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار